Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان گلایه کرد و گفت: دانشگاه نسبت به تدوین این سند با جدیت و سرعت بیشتری اقدام کند.

"حسین کلانتری" افزود: انتظار می رود دستورالعمل ها متناسب با بودجه و نیروی انسانی طراحی و تنظیم شود.
وی با تاکید بر اینکه طرح های مهم اقتصادی، زیرساختی و توسعه ای نیازمند پیوست پدافند غیرعامل هستند، تصریح کرد: هماهنگی های لازم بین بخش های مختلف و در حال فعالیت انجام می شود اما ماموریت ها متفاوت است و امید است برنامه هفتم همچون برنامه پنجم و ششم در توسعه قوانین و مقررات و ایجاد ظرفیت ها کارآمد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت فرهنگ سازی اصول پدافند غیرعامل تاکید و اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای می توان در تحقق این مهم گام برداشت.
کلانتری سپس در جمع مسئولان استانی از طولانی شدن تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان انتقاد و تاکید کرد: آنچه حائز اهمیت است اینکه سایر استان‌ ها طرح جامع پدافند را تهیه و اجرا کردند اما متاسفانه سند جامع پدافند استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز توسط دانشگاه یاسوج به نتیجه نرسیده است.
وی با اشاره به اینکه در تقسیم ‌بندی‌ ها کشور به ۴ منطقه تقسیم شده است، ادامه داد: متاسفانه موازی کاری مزاحمت‌هایی است که در ماموریت‌ ها داریم و باید رفع شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماموریت‌ ها و وظایف‌ ها مشخص شده است، بیان کرد: هوشمندی و درایت رهبری بر تشکیل پدافند به عنوان سازمان حاکمیتی منجر شده بدون استفاده از سلاح نظامی کشور را از بحران نجات دهیم‌.
کلانتری با اشاره به نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ های خاطرنشان کرد: نظارت های لازم انجام شود تا استان به رتبه خوبی در زمینه پدافند غیرعامل در کشور دست یابد.
به گزارش ایسنا، "حسین کلانتری" در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با شوراهای پدافند غیرعامل سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست " عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور و با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار "غلامرضا جلالی" رئیس پدافند غیرعامل کشور و استانداران برگزار شد با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) به تشریح مسائل و دستورالعمل‌ های طرح جامع پدافند غیرعامل پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد استاندار پدافند غيرعامل جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد سند جامع پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت منصوب شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی، شهردار جدید شهر سی سخت را منصوب کرد.

سیدعلی احمدزاده با صدور حکمی سجاد بهرامی را بعنوان شهردار سی سخت، مرکز شهرستان دنا منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این در پی بروز اختلافاتی در شورای شهر سی سخت با حکم وزارت کشور شورای شهر سی سخت منحل شده بود.

گفتنی است که بهرامی پیش از این سرپرستی شهرداری یاسوج را در مدت زمان کوتاهی عهده دار بود و در چند سال اخیر معاونت های مختلفی را در شهرداری یاسوج برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۷۴ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد