Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی لایپزیش به تمجید از باشگاه منچستریونایتد می پردازد. 

منچستریونایتد و لایپزیش فردا (چهارشنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی یوفا، یولیان ناگلزمن، سرمربی آلمانی باشگاه لایپزیش به تمجید از باشگاه منچستریونایتد می پردازد و در این رابطه می گوید:

هرگز در اولدترافورد بازی نکرده و در آنجا حضور نداشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در آنجا تجربه فوق العاده‌ای خواهد بود. در تلویزیون بازی های زیادی را از منچستریونایتد در تئاتر رویاها تماشا کرده ام. اکنون می توانم در این ورزشگاه حضور داشته باشم و این فوق العاده است. به عنوان مثال، بازی منچستریونایتد مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی سولسشر در آن مسابقه را تماشا کرده ام. گیگز بازی های زیادی برای منچستریونایتد انجام داده است. بازی های اسکولز، فن نیستلروی و بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد را تماشا کرده ام. حدود 10 سال پیش و زمانی که جوان تر بودم، تقریبا تمامی بازی های منچستریونایتد را تماشا می کردم. سر الکس فرگوسن دوران طولانی و موفقیت آمیزی را در منچستریونایتد پشت سر گذاشت و تماشای او و تغییراتی که هر فصل در تیم خود ایجاد می کرد، جالب بود.

ناگلزمن در ادامه افزود:

می دانیم که منچستریونایتد شروع چندان خوبی نداشته است اما در نهایت آن ها یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان هستند و نام بزرگی در فوتبال اروپا و لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شوند. نتایج چندان مهم محسوب نمی شوند. فکر نمی کنم که هیچ یک از بازیکنان ما این را بگویند که منچستریونایتد تیم خوبی نیست. هنگامی که من حریفان خود را آنالیز می کنم، به نتایج آن ها توجه نمی کنم. من سعی می کنم تا متوجه شوم که آن ها چطور گل دریافت می کنند، چگونه گلزنی می کنند، بازیسازی آن ها چگونه است، چطور ضد حمله می زنند، چطور حریف را تحت فشار قرار می دهند و مسائل دیگری را تحلیل می کنم.  

همچنین بخوانید:

اوله گونار سولسشر: نگران نباشید، فن ده بیک بازیکن مهمی برای ما است؛ تماشای بازی های لایپزیش لذتبخش است

آنخلینیو: به خاطر ناگلزمن در لایپزیش حضور دارم

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تماشا کرده ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صفا آقاجانی بازیگر و گوینده چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد. 

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفتگوی تلفنی با این هنرمند خبر از سلامتی کامل او داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند. 

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت در آمده است.

آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. 

نخستین تجربه تصویری او بازی در تله‌تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» که درسال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

آقاجانی یکی از بازیگران متن‌ها فیلم حمید سمندریان «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر جعفری جلوه برگزار شد که او در آن شرکت کرد و انتخاب شد. بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

از سریال‌هایی که صفا آقاجانی در آن‌ها بازی کرده می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسر‌های عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد