Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در تلاش است با پنج کشور از جمله عربستان سعودی در آینده رابطه برقرار کند.

به گزارش فارس، «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه) در گفتگو با کانال ۲۰ تلویزیون این رژیم اعلام کرد که تل‌آویو در تلاش است در آینده با پنج کشور رابطه برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه صهیونیستی «آی۲۴»، الی کوهن در این خصوص گفت که تل‌آویو تماس‌های فشرده خود را با چند کشور با هدف عادی‌سازی روابط با آن‌ها پیش می‌برد؛ اما این مسئله پس از اعلام نتایج انتخابات آمریکا مشخص خواهد شد.

طبق این گزارش، کوهن در ادامه فاش کرد که تل‌آویو در تلاش است با عربستان سعودی، عمان، قطر، نیجر و مغرب روابط برقرار کند.

کوهن در این خصوص گفت که پس از امضای توافق صلح با امارات به رسانه‌ها گفته بوده که تل‌آویو در آستانه دست‌یابی به توافقی مشابه با چند کشور آفریقایی و نیز چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس است و این مسئله عملا اتفاق افتاد و بحرین و سودان به توافق صلح پیوستند.

کوهن در ادامه گفت که آنچه منطقه هم‌اکنون شاهد آن است در چهارچوب چند تحول تاریخی بزرگ بوده است.

او همچنین گفت که این تحولات به خاطر آنچه آن را توان نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی خواند و همچنین پافشاری آمریکا برای ادامه دادن این روند شکل گرفته است؛ اقدامی که طبق گفته او، برای تشکیل یک «جبهه قدرتمند» متشکل از مصر، سودان، بحرین، امارات، در مقابل ایران و «رجب طیب اردوغان» رئیس جهمور ترکیه صورت گرفته است.

«دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در تل‌آیو نیز پیشتر گفته بود که پنج الی دَه کشور دیگر به جمع کشور‌های شازش‌کننده با تل‌آویو خواهند پیوست.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز پیشتر گفته بود که چند کشور دیگر به توافق صلح با تل‌آویو خواهند پیوست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پرسپولیس وزیر اطلاعات اسراییل الی کوهن تل آویو چند کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: هدف گیری موشک‌های ایرانی در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با 120 موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از 90 درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف  قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری ها در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روزهای اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشورهای حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • واکاوی استعفای رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل پس از عملیات وعده صادق + فیلم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین