Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@22:09:30 GMT

بازداشت ۲ بمب‌گذار داعشی در دیالی عراق

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۳۰۹

ساعت 24سازمان امنیت ملی عراق امروز، سه‌شنبه از بازداشت دو داعشی در استان دیالی در شرق این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، در بیانیه این سازمان آمده است، نیروهای تکاور توانستند براساس حکم جلب‌های قضایی دو عنصر تروریستی داعش را که در دفتر سربازگیری وابسته به ولایت دیالی کار می‌کردند، بازداشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه عنوان شده است، این دو تروریست اعتراف کرده‌اند که تحرکات نیروهای نظامی را رصد و علیه نیروهای امنیتی جاسوسی می‌کردند، آنها بمب‌گذار بوده و سلاح‌، تجهیزات و مواد غذایی را به دست داعشی‌ها می‌رساندند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند

انسیه خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه به دنبال کسب و کار بانوان برای بهبود شرایط معیشت آنها هستیم، ابراز داشت: به این منظور تلاش شد تا سهم پرداخت مشاغل خانگی به بانوان افزایش یابد.

وی ضمن بیان اینکه طی سال گذشته ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی به بانوان پرداخت شد، افزود: هدف از این مهم استقلال مالی، توانمند سازی بانوان و زنان سرپرست خانوار است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از کاهش دو درصدی نرخ بیکاری بانوان طی سال گذشته در کشور خبر داد و ابراز داشت: می‌توان گفت پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی توانسته در این کاهش بیکاری اثر گذار باشد.

خزعلی ضمن بیان اینکه برای سال جاری نیز روند کاهش نرخ بیکاری برای بانوان در دست پیگیری است، تصریح کرد: امیدواریم بانک‌ها نیز برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه در کنار همه اینها بازار فروشی نیز برای تولیدات بانوان نیز لازم است، افزود: مکان‌یابی برای این بازارچه‌ها و ایجاد یک پلتفرم مجازی در دست اقدام قرار دارد.

کد خبر 6081835

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)