Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- «الی کوهن» وزیر اطلاعات اسرائیل، امروز (سه‌شنبه) در گفتگو با کانال ۲۰ تلویزیون این رژیم اعلام کرد که تل‌آویو در تلاش است در آینده با پنج کشور رابطه برقرار کند. طبق این گزارش، کوهن در ادامه فاش کرد که تل‌آویو در تلاش است با عربستان سعودی، عمان، قطر، نیجر و مغرب روابط برقرار کند.

به نوشته فارس، «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه) در گفتگو با کانال ۲۰ تلویزیون این رژیم اعلام کرد که تل‌آویو در تلاش است در آینده با پنج کشور رابطه برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه صهیونیستی «آی۲۴»، الی کوهن در این خصوص گفت که تل‌آویو تماس‌های فشرده خود را با چند کشور با هدف عادی‌سازی روابط با آن‌ها پیش می‌برد؛ اما این مسئله پس از اعلام نتایج انتخابات آمریکا مشخص خواهد شد.

طبق این گزارش، کوهن در ادامه فاش کرد که تل‌آویو در تلاش است با عربستان سعودی، عمان، قطر، نیجر و مغرب روابط برقرار کند.

کوهن در این خصوص گفت که پس از امضای توافق صلح با امارات به رسانه‌ها گفته بوده که تل‌آویو در آستانه دست‌یابی به توافقی مشابه با چند کشور آفریقایی و نیز چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس است و این مسئله عملا اتفاق افتاد و بحرین و سودان به توافق صلح پیوستند.

کوهن در ادامه گفت که آنچه منطقه هم‌اکنون شاهد آن است در چهارچوب چند تحول تاریخی بزرگ بوده است.

او همچنین گفت که این تحولات به خاطر آنچه آن را توان نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی خواند و همچنین پافشاری آمریکا برای ادامه دادن این روند شکل گرفته است؛ اقدامی که طبق گفته او، برای تشکیل یک «جبهه قدرتمند» متشکل از مصر، سودان، بحرین، امارات، در مقابل ایران و «رجب طیب اردوغان» رئیس جهمور ترکیه صورت گرفته است.

«دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در تل‌آیو نیز پیشتر گفته بود که پنج الی دَه کشور دیگر به جمع کشور‌های شازش‌کننده با تل‌آویو خواهند پیوست.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز پیشتر گفته بود که چند کشور دیگر به توافق صلح با تل‌آویو خواهند پیوست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: الی کوهن وزیر اطلاعات اسرائیل سازش با اسرائیل عربستان تل آویو در تلاش چند کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم» که طی مدت ۶۸ روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به اجرا در آمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در ۸۵ پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور رضایت حاصل شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۳۳ نفر نیز در قالب این پویش از زندان آزاد شدند و ۳۸۳ نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.

کد خبر 6086332

دیگر خبرها

  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • هفت ستونی که از اسرائیل فرو ریخت!
  • ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت
  • بر باد رفته؛ ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت | تل‌آویو دیگر قادر به مدیریت اوضاع نیست
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده