Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر بیمه صندوق محصولات کشاورزی لرستان گفت: طی یک سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان غرامت پرداخت شده است.

فتح‌الله رفیعی امروز ششم آبان‌ماه اظهار کرد: محصولات کشاورزی ۴۲ هزار بهره‌بردار کشاورزی در استان بیمه شد و طی یک سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان غرامت پرداخت شده است.

وی ۵۴۵ هزار رأس دام، ۷۶ هزار مترمربع پرورش آبزیان سرد آبی، ۴۷۰ هکتار تنه درختان و محصولات، ۶۷ هزار هکتار زراعت، ۲۹۰۰ هکتار باغبانی، ۵۰۰۰ هکتار منابع طبیعی، ۶۹ هزار مترمربع گلخانه و ۳۶ میلیون جوجه و مرغ در بخش طیور تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بیمه کشاورزی لرستان تصریح کرد: در مجموع از ۱۳۰ هزار نفر بهره‌بردار کشاورزی در استان لرستان، ۴۲ هزار نفر حدود ۳۰ درصد از جمعیت کشاورزان اقدام به بیمه محصولات کشاورزی خود کرده‌اند.

رفعیی خاطرنشان کرد: از تعداد بیمه شده سال گذشته به ۷۲۰۰ نفر از کشاورزانی که به دلایل قهری دچار خسارت شده بودند، غرامتی معادل ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی محصول کشاورزی بيمه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا بی لری، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده، اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده جهت رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضائی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا جهت پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

کد خبر 6088013

دیگر خبرها

  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت