Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ موفق شد در هفته دوم لیگ قهرمانان با نتیجه 2-1 لوکوموتیو را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یعنی بایرن مونیخ امشب در هفته دوم فصل جدید این مسابقات مهمان لوکوموتیو مسکو روسیه بود که این بازی نهایتاً با نتیجه 2-1 به سود مهمان پایان یافت.


این تیم میزبان بود که کار را کمی بهتر آغاز کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی روی یک ضربه سر به گل اول دست پیدا کند اما واکنش خوب مانوئل نویر مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه اما مطابق انتظار بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست در دقیقه 13 به گل اول دست پیدا کند. حرکت خوب بنجامین پاوارد از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه خوب لئون گورتزکا همراه شد تا بایرن با یک گل پیش بیفتد.


بعد از به ثمر رسیدن گل توسط بایرن مونیخ اوضاع کمی متعادل شد اما نهایتاً حملات جسته و گریخته دو تیم در نیمه اول نتیجه نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه با همان یک گل به سود بایرن خاتمه پیدا کند.


بایرن مونیخ نیمه دوم را هم بهتر از حریف خود آغاز کرد و بعد از ترتیب دادن چند حمله روی دروازه لوکوموتیو در دقیقه 64 به یک ضربه پنالتی دست یافت. با این حال بعد از مراجعه داور به VAR مشخص شد که پیش از شکل گرفتن خطا رابرت لواندوفسکی در موقعیت آفساید قرار داشته بنابراین پنالتی پس گرفته شد.


در ادامه لوکوموتیو کمی بهتر کار کرد و توانست بالاخره در دقیقه 70 به گل تساوی بخش دست یافت. حرکت خوب لوئیس از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده آنتون میرانچوک همراه بود تا کار 1-1 شود.


چند دقیقه بعد اما بایرن توانست خیلی سریع دوباره از حریف خود پیش بیفتد. در دقیقه 79 کیمیش با یک ضربه خوب از پشت محوطه جریمه دروازه لوکوموتیو را برای مرتبه دوم باز کرد.


اگرچه در دقایق پایانی لوکوموتیو چند حمله روی دروازه بایرن مونیخ ترتیب داد اما این حملات با نتیجه این حاصل نشد تا بازی با نتیجه 2-1 به سود بایرن مونیخ خاتمه پیدا کند.

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!

به گزارش ورزش سه، نویر در جریان دیدار بایرن مونیخ و آرسنال در بازی برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را بسته نگه داشت تا به رکورد 58 بازی بدون گل خورده در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

پیش از این این  رکورد در اختیار ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسطوره‌ای اسپانیا، قرار داشت و او موفق شده بود در 177 بازی در لیگ قهرمانان اروپا در 57 بازی کلین شیت کند.

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره‌ای ایتالیا نیز با بسته نگه داشتن دروازه خود در 52 بازی، در رده سوم این فهرست قرار دارد.

در فهرست ده دروازه‌بان برتری که در لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند، نام الیور کان و مارک آندره تر اشتگن نیز دیده می‌شود.

کان، دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، در 103 بازی که در مسابقات قهرمانی قاره بازی کرد، 34 بار دروازه خود را بسته نگه داشته و تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا هم 32 بار در 84 بازی اروپایی کلین شیت کرده است.

دیگر خبرها

  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!