Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی وافی شامگاه سه شنبه در نشست مجمع مشورتی مؤسسات، سمن‌ها و کانون‌های فرهنگی رسانه‌ای استان قم که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به عموم جامعه، توده مردم و به ویژه جوانان انقلابی دارند، افزود: تشکیل شبکه و تشکیلات خودجوش مردمی در مورد انجام فعالیت‌های فرهنگی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مؤسسه صحیفه سجادیه با تاکید بر ضرورت ایجاد تشکیلاتی برای تبادل برنامه‌ها، هم افزایی منابع و امکانات و دفاع از حقوق مؤسسات فرهنگی رسانه‌ای گفت: مؤسسات و سمن‌های فرهنگی رسانه باید انجمن یا مجمعی را با هدف پیگیری منسجم مسائل و مشکلات این مؤسسات تشکیل دهند

وی افزود: این مجمع می‌تواند مطالبات مؤسسات را به طور مستقیم در مجلس شورای اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر سازمان‌ها و نهادهای مسئول پیگیری کند.

این فعال فرهنگی با ابراز تأسف از شیوه تصمیم‌گیری در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: متأسفانه در تصمیم گیری های فرهنگی، تقریباً هیچ نماینده‌ای از مؤسسات و کانون‌های فرهنگی و رسانه‌ای حضور ندارد که امیدواریم با تشکیل این مجمع بتوانیم حضور منسجم‌تر و پررنگ‌تری نسبت به قبل در محافل تصمیم ساز داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای تشکیل هیئت رئیسه مجمع نیاز به حضور مسئولین همه کانون‌ها و مؤسسات نیست، افزود: با این وجود لیست‌هایی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری و تبلیغات اسلامی قم دریافت کردیم تا بر اساس آنها به مسئولین مؤسسات و کانون‌های فرهنگی اطلاع رسانی لازم انجام شود.

وافی افزود: امیدواریم انتخابات این مجمع پس از همفکری‌های بیشتر و در جلسات آینده برگزار، اعضای هیئت مدیره آن مشخص و به سایر مؤسسات نیز اطلاع داده خواهد شد.

کد خبر 5058020

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه قم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت فرهنگی ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا شیراز بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان

آیین اختتامیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی،مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:در ادامه اجرای برنامه هایی که در طول هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه در نواحی برگزار شد امروز با محوریت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان و همینطور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند به ویژه شهید هنرمند سید مرتضی آوینی هنرمند مستند ساز، عکاس،نویسنده، روزنامه نگار و نظریه پرداز سینمای اسلامی ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان عرصه های مختلف هنری آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری در محل ستاد کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

جمشیدی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد، افزود: در پایان از مسئولین کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها، رؤسای انجمن‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان، هنرمندان شاخص عرصه های مختلف هنری، مسئولین فضای مجازی این سازمان و کانون های تابعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • حمایت فعالان رسانه‌ای استان قم از عملیات وعده صادق
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان