Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو غایب بزرگ جدال یوونتوس و بارسلونا است. 

در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های یوونتوس و بارسلونا مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی یوونتوس و بارسلونا:

اطلاعات بازی یوونتوس و بارسلونا تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 7 آبان 1399 (28 اکتبر 2020) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانز، تورین داور: دنی ماکلی (هلند) بررسی وضعیت تیم های یوونتوس و بارسلونا

یوونتوس و بارسلونا هر دو در شرایط ایده آلی نیستند اما جدال این دو تیم در لیگ قهرمانان مهم و حساس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در سری آ نتایج خیلی خوبی نگرفته است؛ با توجه به تعدد غایبان و ناهماهنگی ها، یوونتوس در سری آ اخیرا نتایج جالبی نگرفته و سه بازی اخیر آن ها با نتیجه تساوی پایان یافته است. در صورتی که لئوناردو بونوچی به این بازی نرسد، یوونتوس در خط دفاعی وضعیت نا به سامانی خواهد داشت و البته تست کرونای کریستیانو رونالدو در 24 مانده به بازی برابر بارسلونا همچنان مثبت است تا این فوق ستاره پرتغالی بازی فردا را از دست دهد؛ به این ترتیب جدال رونالدو و مسی را احتمالا در بازی برگشت دو تیم خواهیم دید. بارسلونا هم با رونالد کومان در پی ایجاد تحول است اما جایگاه آن ها در جدول لالیگا چندان جالب نیست و شکست در ال کلاسیکو باعث شده آن ها روحیه خیلی بالایی نداشته باشند. با این حال بارسلونا با هدف صدرنشینی و کسب امتیاز به تورین سفر می کند و این مسئله می تواند باعث جذابیت مسابقه شود.

کنفرانس خبری سرمربی یوونتوس:

آندره آ پیرلو: برای بارسلونا و مسی احترام زیادی قائلم؛ کیه لینی و ده لیخت قطعا غایب خواهند بود

کنفرانس خبری سرمربی بارسلونا:

رونالد کومان: احترام زیادی برای یوونتوس قائلیم؛ رونالدو بازیکن فوق العاده ای است ترکیب احتمالی تیم های یوونتوس و بارسلونا

یوونتوس (2-4-4): شزنی | کوادرادو، دمیرال، بونوچی، دنیلو | کولوسفسکی، بنتانکور، رابیو، کیه زا | دیبالا، موراتا

بارسلونا (1-3-2-4): نتو | دست، آرائوخو، لنگلت، جوردی آلبا | دی یونگ، پیانیچ | فاتی، مسی، دمبله | گریزمان

غایبان یوونتوس و بارسلونا

یوونتوس: جورجو کیه لینی، ماتیاس ده لیخت، الکس ساندرو (مصدوم) کریستیانو رونالدو (ابتلا به کرونا) لئوناردو بونوچی (احتمالی)

بارسلونا: مارک آندره تراشتگن، ساموئل اومتیتی، فیلیپه کوتینیو (مصدوم) جرارد پیکه (محروم)

جایگاه یوونتوس و بارسلونا در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 بارسلونا 1 0 0 5 1 4 3 2 یوونتوس 1 0 0 2 0 2 3 رویارویی های پیشین یوونتوس و بارسلونا نتیجه شش رویارویی اخیر دو تیم نتیجه کل رویارویی های یوونتوس و بارسلونا بهترین بازیکنان یوونتوس و بارسلونا از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز یوونتوس آلوارو موراتا (8.54) آلوارو موراتا (2) خوان کوادرادو (1) بارسلونا لیونل مسی (10) مسی، فاتی، کوتینیو، دمبله، پدری (1) مسی، دی یونگ، دمبله (1) نکات آماری بازی یوونتوس و بارسلونا یوونتوس در 8 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، 7 برد کسب کرده است یوونتوس در 6 بازی خانگی اخیرش برابر بارسلونا نباخته است (3 برد و 3 تساوی) از زمان باخت 3-0 به رم در سال 2018، بارسلونا در 6 دیدار اخیرش برابر تیم های ایتالیایی شکست نخورده است (4 برد و 2 تساوی) پیش بینی هواسکورد

یوونتوس 1-0 بارسلونا

نظرسنجی طرفداری

نتیجه بازی یوونتوس و بارسلونا را پیش بینی کنید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،

باشگاه بارسلونا در مقابله با اقدام باشگاه رئال مادرید که در تلاش برای جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است، ارلینگ هالند را به‌عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته است.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود (سه‌شنبه) گزارش داد؛ ارلینگ هالند خرید رؤیایی باشگاه بارسلونا برای تابستان ۲۰۲۵ است و با توجه به درآمد حاصل از ورزشگاه جدید، باشگاه باید توانایی خرید او را در تابستان ۲۰۲۵ داشته باشد.

طبق این گزارش؛ فاکتور‌هایی که می‌تواند به بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۵ کمک کند، به شرح زیر است:

* تحقیقات از منچسترسیتی درباره نقض احتمالی قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا

* منقضی شدن قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۵

* رابطه شخصی فوق‌العاده خوان لاپورتا با مدیر برنامه‌های هالند

* مکسوِل بازیکن سابق بارسلونا نیز یکی از مدیر برنامه‌های هالند است

هالند ۲۲ ساله که تابستان ۲۰۲۲ پس از دو فصل و نیم درخشش در بوروسیا دورتموند، با فعال شدن بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی‌اش به منچسترسیتی پیوست، در این تیم انگلیسی هم فوق‌العاده کار کرده و تاکنون در ۸۷ بازی موفق به ثمر رساندن ۸۱ گل شده و ۱۵ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

این مهاجم نروژی که در فصل جاری هم در ۳۴ بازی ۲۹ گل برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به ثمر رسانده، تاکنون به منچسترسیتی برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • وقتی مظفرالدین شاه در یک نمایش فقط دختران خوشگل را می‌بیند!
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • (عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد