Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛  ایسنا نوشت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است: امروز بر اساس اظهار نظر برخی اقتصاد کشور دست عواملی از فتنه‌گران آشوب ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ گروگان گرفته شده است.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: وضعیت مردم آشفته است، اقتصاد کشور را چه کسانی اداره می‌کنند؟ و واقعیت امر این است که در طول سالیان سال اقتصاد کشور در دست یکسری لیبرال‌های وابسته بوده است، هر زمان که خواستند اقتصاد را  به هر سمتی که خودشان مایل بودند گرایش دادند، امروز بر اساس اظهار نظر برخی اقتصاد کشور دست عواملی از فتنه‌گران آشوب ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ گروگان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد آشوبگر بازداشتی فتنه ۸۸ صریحا اعلام می‌کنند که دلار را تا کجا بالا ببریم حاضر به مذاکره با آمریکا هستید؟ البته ما منکر زحمات برخی وزیران و معاونان و مدیران نیستیم اما واقعیت امر این است که در پشت صحنه تصمیم‌گیری بازار ارز و سکه دست دولت نیست، بلکه یک سری عوامل نفوذی در کشور این کارها را انجام می‌دهند و مردم تحت فشار هستند، اینها صریحا بعد از فتنه ۸۸ با ارتباطاتی که با خارج کشور گرفته‌اند گفتند از همان جایی که در فتنه ۸۸ ضربه خورده‌ایم، از همان جا ضربه خواهیم زد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: امروز این افراد پشت صحنه آشفته بازار اقتصاد کشور هستند و می خواهند بر مردمی که حافظ انقلاب بودند و مردمی که در صحنه‌های مختلف حضور داشتند فشار وارد کنند.

اخبار مرتبط حسین شریعتمداری انتخابات آمریکا را با انتخابات 88 مقایسه کرد: فتنه سبز به زادگاه خود بازگشته است! اتهام زنی یک چهره اصولگرا علیه احمدی نژاد: قطعا احمدی‌نژاد رد صلاحیت می‌شود و تلاش می‌کند فتنه‌ای به راه‌ بیندازد آیت الله جنتی: از مردم بابت خنثی‌سازی فتنه‌های 78 و 88 تشکر می‌کنیم کسانی که می‌گویند 1400 سال فتنه است، خودشان در حال سازماندهی مشکلات هستند فتنه‌های دشمن همواره با مشارکت حداکثری مردم خنثی می‌شود فتنه‌آلود کردن فضای انتخابات ضربه به اصل نظام است امامان جمعه فتنه‌ها را به درستی برای مردم تبیین کنند فتنه ۸۸ به اندازه هشت سال دفاع مقدس هزینه داشت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا بازار ارز و سکه ارز و سکه سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اقتصاد کشور فتنه ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: دولت به نوعی بازار را رها کرده است و شاید به زعم خود می‌خواهد از این مسئله عبور کند در حالیکه این موضوع برای مردم مهم است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند ممکن است مردم به صورت مستقیم با ارز و سکه کاری نداشته باشند اما موضوع به نحوی است که همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • ادعای بی سند، باز هم کار دست وزیر اقتصاد داد/ اجاره در دولت رئیسی چند برابر قبل شد؟