Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@13:44:31 GMT

رونالدو به بازی با بارسلونا نرسید!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۷۶۰

رونالدو به بازی با بارسلونا نرسید!

هواداران فوتبال فردا شب (چهارشنبه) نمی‌توانند شاهد تقابل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی باشند. مهاجم یوونتوس دوباره تست کرونایش مثبت شد و نمی‌تواند برابر بارسلونا به میدان برود. 

آندره‌آ پیرلو امیدوار بود بتواند حداقل دقایقی از ستاره تیمش در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بهره ببرد اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رونالدو سیزدهم اکتبر زمانی که در اردوی تیم ملی پرتغال حضور داشت به کرونا مبتلا شد. او خیلی تلاش کرد تا بتواند خود را به دیدار برابر بارسلونا برساند اما کووید ۱۹ اجازه نداد ستاره پرتغالی به هدفش برسد. 

۲۵۵ ۲۵۲

کد خبر 1448385

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو باشگاه یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این مسابقات روشن شود. 

شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 برابر تیم میزبان متوقف شدند و حالا به دنبال استفاده از این فرصت و امتیاز میزبانی هستند که بتوانند بار دیگر در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و به تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی ادامه دهند.

گواردیول که یکی از گل‌های تیمش را در بازی رفت به ثمر رساند در آستانه این بازی حساس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما قراراست برابر رئال مادرید قرار بگیریم که پادشاه فوتبال اروپا است اما اگر از من بپرسید، باید به شما بگویم که ما هیچ ترس و هراسی از این بازی مقابل آنها نداریم. 

اگر شما از تلاش کردن و انجام دادن کاری بترسید، بهتر است که به تماشا کردنش از تلویزیون ادامه دهید. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا باشیم. اگر می‌خواهید به این هدف برسید، باید رئال مادرید را شکست دهید.»

دیگر خبرها

  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • این هفته تکلیف بارسلونا روشن می‌شود
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!