Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال شیوع نگران کننده کرونا در آلمان، صدر اعظم این کشور روز سه‌شنبه هشداری جدی به سران کشورش داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «دویچه وله» «آنگلا مرکل» طی سخنانی در «برلین» در این باره گفت، با چهار مرحله دیگر از شیوع کرونا، نظام بهداشتی آلمان سقوط خواهد کرد. مرکل از دو برابر شدن شمار مبتلایان به کرونا در آلمان خبر داد و گفت طی هشت روز گذشته شمار مراجعان به بخش مراقبت‌های ویژه دربیمارستان‌های این کشور دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکل که قرار است فردا چهارشنبه در زمینه اتخاذ تصمیماتی درباره کرونا با مقامات شانزده ایالت دیدار کند، گفت، می‌دانیم که چگونه از خود محافظت کنیم. اما ما همچنین با افزایش شمار مبتلایان مواجهیم و ممکن است به شرایطی برگردیم که کاملا دشوار است.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد»، دولت آلمان در حال تدوین اقدامات جدیدی است که شامل تعطیلی رستوران‌ها و ممنوعیت برگزاری مراسم عمومی است. احتمال می‌رود مدارس به جز در مناطقی که شیوع شدید دارند، باز بماند.

بتازگی آزمایش کرونای وزیر بهداشت آلمان نیز مثبت شد و او اکنون به قرنطینه رفته است. وزارت بهداشت آلمان چهارشنبه گذشته اعلام کرد که «ینس اسپان» وزیر بهداشت این کشور به کرونا مبتلا شده است آلمان با شیوع مجدد ویروس کرونا مواجه شده وابتلای روزانه بیشتری را در مقایسه با شروع همه‌گیری در ماه مارس ثبت کرده است.

منابع مطلع روز دوشنبه از تعویق جلسه حزب دموکرات مسیحی آلمان برای انتخاب رئیس جدید به دلیل همه‌گیری کرونا در این کشور خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرکل کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت