Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:32:59 GMT

ترتیل صفحه ۵۲۶ قرآن کریم+فیلم و متن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۷۷۶

ترتیل صفحه ۵۲۶ قرآن کریم+فیلم و متن

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت‌های دینی: پیامبر (ص) می‌فرمایند: «حَمَلةُ القُرآنِ عُرَفاءُ اَهلِ الجَنَّةِ» حاملان قرآن معروف‌ترین اهالی بهشت هستند. (اصول کافی ۲/۶۰۶)

در ادامه تلاوت ترتیل صفحه ۵۲۶ قرآن کریم شامل آیات ۱ تا ۲۶ سوره مبارکه نجم باصدای مرحوم منشاوی تقدیم می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن پیامبر بهشت اصول کافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد

‌حجت الاسلام سعد الله جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نسبت به سال‌های گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.

وی به اجرای طرح قرآنی به‌صورت هفتگی در خانه‌ها اشاره کرد و افزود: طرح جلسات قرآنی خانگی از طرح‌های بسیار خوب در بحث نشر و ترویج و فراگیری قرآن کریم ویژه خانواده است که در شهرستان بیجار اجرا می‌شود.

حجت الاسلام جمادیان اعلام کرد: این فعالیت‌ها می‌تواند در رشد و تقویت باورهای دینی و سبک زندگی قرآنی جوانان اثر گذار باشد.

وی به برنامه‌های این اداره در راستای افزایش فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مساجد و مدارس، مسابقات فصلی و کلاس‌های آموزشی در دستور کار است.

حجت‌الاسلام جمادیان با تأکید بر سرلوحه قرار دادن مفاهیم قرآن کریم در زندگی روزمره عنوان کرد: درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن، هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به‌دنبال دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: به‌منظور گسترش برنامه‌های قرآنی در سطح روستاها نیز از مربیان قرآنی بهره گرفته شده است.

کد خبر 6077614

دیگر خبرها

  • ترتیل صفحه 233 کلام الله مجید+ صوت
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • ترتیل صفحه 232 کلام الله مجید+ صوت
  • حضور ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • ترتیل صفحه 231 کلام الله مجید+ صوت
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۱۸+صوت