Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد درپی محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هتک حرمت عده ای از دنیا پرستان بی هویت غربی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشلان اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله و سلم  نه ریشه در آئین پر مهر مسیحیت دارد؛ زیرا که حضرت مسیح  یکی از پیامبران بزرگ الهی بوده که خود و یاران صدیقش بشارت ظهور حضرت را سر می دادند و دنیا را برای رسالت خاتم النبیین علیهم السلام مهیا می نمودند و نه خواست اکثریت مردم آزاده جهان با هر دین و مسلکی بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلکه زائیده افکار پوسیده و کهنه عده ای دنیا پرست و زبون و پستی است که پشت غرض ورزی سیاست ورزان لیبرال و مزدوران بی جیره صهیونیسم جهت گذران زندگی بیهوده خود چند صباحی پارس می کنند.

اقیانوس با عظمت پیامبر مهربانی ها آن قدر زلال و پاک است که باید گفت " کی شود دریا به پوز سگ نجس".

اهانت نشریات موهن فرانسوی و حمایت رئیس جمهور مزدور فرانسه به بهانه آزادی بیان، داستان مضحک و تاسف بار در کشوری است که آزادی بیان فقط در توهین به اسلام و مسلمانان تعریف می شود؛ در حالی که انتقاد از هولوکاست و صهیونیسم و داشتن حجاب برای زنان خط قرمز آن ها است.

اینجانب هیچ شکی ندارم هر بار که به پیامبر اعظم و به دین مبین اسلام توهین کردند، نتیجه ای جز شناخت  و گرایش بیش از پیش  مردم غرب به اسلام و دین و پیامبر مهربانی ها نبوده و عظمت ایشان را در برابر گمراهان صد چندان نمود ه است.

امیدوارم پیروان تمام ادیان الهی  که همه در انتظار ظهور منجی آخرالزمان هستند با  محکوم کردن این اقدامات نابخردانه، مسیر ظهور منجی عالم بشریت را برای پایه ریزی حکومت جهانی صالحان مهیا نمایند؛ ان شاء الله.

سید حسین حسینی نوری، امام جمعه شهرستان ملارد

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مفتی اعظم روسیه خطاب به رهبر ایران + جزئیات | برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره امور دینی مسلمانان روسیه، مفتی شیخ راویل عین‌الدین به مناسبت زادروز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیامی را به معظم له ارسال کرد.
مفتی اعظم روسیه در این پیام خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت:‌ تمام فعالیت ها و تلاش های شما برای اتحاد امت جهانی معطوف به تحقق فرامین خالق متعال است.

در این پیام آمده است:‌ برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای؛ از جانب اداره دینی مسلمانان روسیه، شورای مفتیان، امت ۲۵ میلیون نفری روسیه و نیز از جانب خود هشتاد و پنجمین زادروز شما را تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما سعادت و الطاف الهی مسألت دارم.

شیخ راویل عین الدین خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: شما یک شخصیت مسلمان مورد احترام و سرشناس و رهبر معنوی مردم ایران می باشید؛ مردمی که وارث تاریخی پربار و نماینده بخش مهم و تاثیرگذاری در جهان اسلام هستند.
در انتهای این پیام آمده است:‌ باشد که خداوند متعال تلاش های شایسته و خداپسندانه شما را در راستای دین مبارک اسلام و منافع مسلمانان بپذیرد و جهانی عادلانه را برای ملت ها برقرار سازد.

کد خبر 845895 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه ایران و روسیه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • اهمیت حلالیت طلبی برای ادای حج و عمره‌ای مقبول
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران
  • پیام مفتی اعظم روسیه خطاب به رهبر ایران + جزئیات | برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای...