Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: مهم ترین پیام امت اسلام به اهانت کنندگان به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی؛ پیاده کردن سیرت نبوی، اجرای فرامین الهی در زندگی فردی و اجتماعی است تا به سعادت در دنیا و آخرت برسند.

مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با ایسنا با محکوم کردن اهانت رئیس جمهور فرانسه و برخی افراد جاهل این کشور به ساحت مقدس نبی رحمت و عطوفت، حضرت محمد مصطفی صلی الله و علیه وسلم بیان کرد: پیامبر اسلام چشمه جوشان وحدت و اخوت و مهر و صفا و صمیمیت و احترام و دارای شخصیت و منزلت هستند و قطعا این هتاکی ها و عمل های زشت هیچ چیزی از ارزش های نبی اسلام کم نمی کند و تنها چهره سیاه و پلید هتاکان را به جهانیان نشان می دهد و خدای متعال به انسان ها می فهماند که این هتک حرمت ها عملی عکس داشته و محبوبیت خیرالبشر، امام الانبیاء، اشرف المخلوقات و رسول مدنی در دلهای امت اسلام و جهان بشریت صد چندان می شود و انسان ها فوج فوج و گروه گروه وارد دایره اسلام شده و موج تنفر و خشم زشت رویان و هتاکان را در خود می بلعد و خوبی ها و صفت های پسندیده رهبر عالی تبارمان برای دنیا نمایان می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امت اسلامی با وحدت و همدلی و ادامه سیرت نبوی و اطاعت از خداوند و پیاده کردن دستورات کتاب خدا در زندگی شان و دعا و احیای امر به معروف و نهی از منکر می توانند فاتح دلها باشند و خوبی های اسلام و رسول رحمت و مهر و صفا را به جهانیان نشان دهند.

وی گفت: رئیس جمهور فرانسه و تمام هتاکان دنیا باید بدانند که لیاقت آنها در همین هست که در روی زمین به زشتی ها می پردازند و مهر غفلت بر قلب سیاه و چرکین شان زده شده تا خوبی ها و برجستگی های فخر دو جهان را نبینند و به راحتی دل چندین میلیارد انسان مومن و فدایی رسول خدا را محزون کنند، اما این انسانهای زشت صف و پلید باید بدانند که با آب دهان سگ دریای خروشان نجس نمی شود و باید بدانند که وعده عذاب دردناک خداوندی در دنیا و آخرت در انتظار شان است و هرگز روی خوشی را نخواهند دید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهانت به پیامبر اسلام خاش سيستان و بلوچستان امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی

زندگی آیت‌الله العظمی بروجردی مرجع عالیقدر جهان اسلام سراسر خدمت و برکت برای حوزه‌های علمیه، جهان اسلام و مردم بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074545 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام