Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:55:59 GMT

مهر تایید بارتومئو بر سوپرلیگ اروپا در شب استعفا

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۰۱۵

مهر تایید بارتومئو بر سوپرلیگ اروپا در شب استعفا

جوزپ ماریا بارتومئو امشب در بیانیه استعفای خود برگزاری سوپرلیگ اروپا را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو ساعاتی پیش رسما از ریاست باشگاه بارسلونا استعفا کرد. او ساعت 23.30 مقابل خبرنگاران و عکاسان بیانیه استعفای خود را قرائت کرد و در بخش هایی از این بیانیه روی برگزاری سوپرلیگ اروپا و فرمت جدید جام جهانی باشگاه ها صحه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بارتومئو در این رابطه گفت:« می توانم اعلام کنم که روز گذشته در جلسه هیئت مدیره در مورد شرایط حضور بارسا در سوپرلیگ اروپا صحبت کردیم و قرار شد تصمیم نهایی در جلسه بعدی اعضای باشگاه اتحاذ گردد. باید بگویم که تیم های بزرگی از اروپا پشت این پروژه هستند که می تواند استحکام و ثبات مالی بارسلونا و دیگر باشگاه های حاضر در سوپرلیگ را تضمین کند. به تیم قهرمان 100 میلیون یورو پاداش خواهد شد. می توانم با افتخار بگویم که بارسا از حیث ارزش ها بزرگترین باشگاه دنیاست که در بسیاری از مسائل کلان، اعضا تصمیم گیرنده اند. سوپرلیگ اروپا تضمین خواهد کرد که باشگاه همچنان در اختیار اعضا باقی بماند.»

 

سوپرلیگ اروپا قرار است با شرکت 18 تیم بزرگ اروپایی شامل 5 تیم انگلیسی و نیز رئال و بارسا از اسپانیا برگزار شود که رقیبی جدید برای لیگ قهرمانان خواهد بود. این رقابت ها سود مالی فراوانی را به باشگاه های بزرگ تزریق خواهد کرد.

 

بارتومئو در مورد جام جهانی باشگاه ها گفت:« ما همچنین موافقت خود با شرکت در شکل جدید این رقابت ها را اعلام کرده ایم. رقابت هایی که قرار بود سال 2021 به انجام برسد ولی به خاطر پاندمی کرونا به تابستان 2020 موکول شده است.»

 

 

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سوپرلیگ اروپا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدا پیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت

 به نقل از روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم ضمن تایید خبر درگذشت وی اعلام کرد او ساعاتی پیش بر اثر ایست قلبی در منزل دار فانی را وداع گفته است.

فرشید شکیبا، مدیر واحد دوبلاژ سیما نیز این خبر را تایید کرد.

اصغر رضایی نیک متولد ۵ فروردین ۱۳۳۵ در شهر تهران بود. این هنرمند دوبله را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد.

از میان آثار او می‌توان به صداپیشگی در سریال کارآگاه کاستر، انیمیشن‌های سفر‌های میتی کمان، داستان‌های مارکو و جینا، اسفنج دریایی، لیلی دختراستثنایی و فیلم‌های جان سخت، زمان آتش، پسران بد ۲، شهرداغ و سریال‌های سواران بد، کمیسرشهر و روزگارقدیم اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • صداپیشه کارگاه کاستر درگذشت
  • صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • صدا پیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • هم‌حزبی نتانیاهو از کابینه اسرائیل استعفا داد
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد
  • وزیر نتانیاهو استعفا کرد