Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

                 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 7 آبان تیتر روزنامه های ورزشی روزنامه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد

سعید مراغه چیان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: استقلال همانند دور رفت با یک گل آلومینیوم را شکست داد تا صدرنشینی خود را حفظ کند ، آلومینیوم اراک بازی خوبی از خود ارایه کرد و حسینی نشان داد که مربی با دانشی است اما اعتقاد دارم آلومینیوم به تجربه و عملکرد خوب خط دفاعی استقلال بازنده از زمین خارج شد.

وی ادامه داد : استقلال بر خلاف بازی با مس در تمام خطوط عملکرد خوبی داشت خصوصا در خط دفاع که انسجام تیمی خوبی داشت و اجازه نداد دروازه باز شود البته نباید از نمایش خوب حسینی هم به سادگی بگذریم که کاپیتان استقلال در حال حاضر آماده ترین دروازه بان فوتبال ایران است.

کارشناس فوتبال در ادامه تاکید کرد: با توجه به اختلاف یک امتیازی سرخابی ها در بالای جدول اگر استقلال در دیدارهای آینده مرتکب اشتباه شود و برنده از زمین خارج نشود صدر را از دست خواهد داد بنابراین بازیکنان استقلال باید بدون لغزش و اشتباه بازی کنند تا بتوانند نتیجه مطلوب را کسب کرده تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانند.

مراغه چیان با ابراز رضایت از عملکرد بلانکو در هفته های اخیر گفت: بلانکو یکی از بهترین های استقلال است که هم گل های خوبی به ثمر می رساند و هم بازی سازی خوبی انجام می دهد. گل زنی خوب او در هفته های اخیر نشان از آمادگی کامل این بازیکن دارد که اگر خیلی زودتر پای او به گل زنی باز می شد بطور حتم امروز یکی از مدعیان آقای گلی در لیگ بود.

کارشناس فوتبال در خصوص تداوم اختلاف مدیر عامل و سرمربی تصریح کرد: اختلاف این دو از ابتدای فصل وجود داشته و تمامی هم ندارد که فقط به استقلال ضربه خواهد زد ، در این هفته های پایانی لیگ که فوق‌العاده حساس هم شده بهتر است این اختلافات کنار گذاشته شود ، مدیر عامل استقلال تعامل بیشتری با کادر فنی داشته باشد تا تیم بتواند با آرامش و بدون استرس هفته های پایانی لیگ را با پیروزی مقابل حریفان به پایان برساند و قهرمان لیگ بیست و سوم شود .

مراغه چیان در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: این دیدار یکی سخت ترین بازی های استقلال خواهد بود آبی ها باید با حمایت هواداران برنده از زمین خارج شوند ، نکونام به خوبی آگاه است که از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول بنا بر این لازم است تا بهترین ها را مقابل شمس آذر به میدان بفرست و از بازیکنانش بخواهد از موقعیت های که به دست می آورند نهایت استفاده را برده و دروازه حریف را باز کنند تا پیروز از میدان خارج شوند و صدر را حفظ کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص واگذاری سرخابی ها به دو بانک‌ گفت: سالهاست که قرار شده این دوتیم خصوصی شوند ولی هرگز چنین اتفاقی نیفتاده و تنها در حد حرف بوده ، البته خوب است که این دوتیم خصوصی اداره شوند اما برای خصوصی شدن باید ابزار لازم وجود داشته باشد که متاسفانه این دوتیم شرایط امکانات یک تیم حرفه ای را ندارند.

کارشناس فوتبال در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث قهرمانی استقلال در پایان فصل خواهد شد تاکید کرد : یکدل بودن و صمیمیت در مجموع یک تیم یکی از دلایل اصلی قهرمانی است ، آرامش و دور شدن از حاشیه ها ، ارایه بازی های منطقی ، دست کم نگرفتن حریف و حمایت هواداران عواملی هستند که میتواند ضامن قهرمانی در لیگ باشد.

کد خبر 6078758

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۶ فروردین
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲۶ فروردین