Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:33:09 GMT

مارسی 0-3 منچسترسیتی: پیروزی راحت پسران پپ

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۰۸۳

مارسی 0-3 منچسترسیتی: پیروزی راحت پسران پپ

منچسترسیتی در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 المپیک مارسی را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در اولین دیدارشان در مرحله گروهی با نتیجه 3-1 پورتو را شکست داده بودند، امشب هم با گل های فران تورس، ایلکای گوندوگان و رحیم استرلینگ از سد مارسی گذشتند تا با اقتدار در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ادامه دارد....

المپیک مارسی منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک مارسی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان 74 و 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و احمد محمدنژاد جوان در 57 كيلو حذف شد.

*در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

*در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 15 بر 4 بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می رود.

*در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می گیرد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز برگزار می شود و در صورت صعود هر كدام از كشتى گيران به فينال، سهميه المپيک ۲۰۲۴ پاریس به دست خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند
  • آذرپیرا المپیکی شد + فیلم
  • آذرپیرا المپیکی شد
  • یونس امامی به سهمیه المپیک رسید
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است