Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:11:34 GMT

انتخاب 12 طرح ویژه برای توسعه دلفان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۰۸۴

انتخاب 12 طرح ویژه برای توسعه دلفان

⁦⁩۱۲ طرح پیشران توسعه در دلفان شناسایی شد

حشمت بهمنی در حاشیه جلسه هماهنگی ارائه طرح‌های پیشران توسعه دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به قابلیت‌های طبیعی و استراتژیک این شهرستان ۱۲ طرح برای تدوین نهایی سند توسعه پیشران شناسایی شده است.

وی افزود: این شهرستان استعداد مناسبی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه دارد که امیدواریم طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای با سرمایه‌گذاری بخش بخصوصی، در این منطقه اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلفان با اشاره به نرخ بالای محرومیت و بیکاری دلفان خواستار ورود هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی کشور برای سرمایه گذاری در این شهرستان شد و اظهار داشت: طرح‌های زیربنایی و زیر ساختی، صنایع فرآوری و تبدیلی در اولویت سند پیشران توسعه منطقه هستند.

بهمنی گفت: سد در حال ساخت تاج امیر، سد ده پهلوان، کریدور آزادراهی منطقه، تسریع درروند ساخت شهرک صنعتی سراب غضنفر، احیا و تعیین تکلیف واحدهای ناحیه صنعتی علی‌میرزایی، ایجاد دانشکده فنی کشاورزی و تامین آب واحدهای کوچک صنعتی و دامپروری از جمله طرح‌های مورد توجه در سند پیشران دلفان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین تسریع و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب، تکمیل سکوی تماشاگران فوتبال شهرستان، تسریع در احداث طرح گلخانه ۲۸ هکتاری، پیگیری ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری گاوداری ۶ هزار راسی و طرح‌های تامین منابع و نهاده‌های مورد نیاز آن در سند پیشران توسعه دلفان لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه شناسایی دلفان سرمایه گذاری پیشران توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»