Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ارتش رژیم صهیونیستی تاسیسات آموزشی "جنگل‌های الجلیل" که شبیه سازی شده یک روستای لبنانی در ۳۰۰ متری مرزهای مشترک با لبنان است با هدف تمرین برای جنگ با حزب الله راه اندازی کرده است.
 
ارتش رژیم صهیونیستی هدف از تاسیس این مرکز آموزشی را تقویت توانمندی‌ها و ارائه پاسخ فوری به موارد اضطراری در شمال عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این بیانیه آمده است: این تاسیسات برای انجام مانورها و تمرین‌های دقیق با هدف اداره جنگ‌ها در لبنان است و تمرین‌های نیروی دریایی و زرهی را هماهنگ‌تر با محیط قرار می‌دهد.
 
ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ساخت این مرکز کم تر از یکسال طول کشیده و از تجربه وقایع سال گذشته برای ساخت آن استفاده شده، افزوده است: این تأسیسات زمینه مناسبی برای بهبود توانمندی‌های نیروهای پیاده نظام‌ ایجاد کرده و حمایت نظامی فوری و کارآمدی را در صورت نیاز ارائه می‌کند.
 
ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرده است: مرکز آموزشی «جنگل های الجلیل» دقیقا شبیه روستای لبنانی احداث شده است که بر عمق اطلاعاتی و شناخت میدانی خاک لبنان تکیه دارد و به منزله سنگ بنای افزایش درک و شناخت سطح میدانی در مواجهه با حزب‌الله لبنان و برتری بر آن است.
 
رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر بارها نیروهای خود را  در مرزهای مشترک با لبنان‌ به حالت آماده باش درآورده است.
 
آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی بعد از حمله این رژیم به اطراف فرودگاه دمشق در ۲۲ ژوئیه و شهادت «علی کامل محسن» از اعضای حزب الله لبنان اعلام شد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن یک رزمنده دیگر حزب‌الله

آفتاب‌‌نیوز :

جنبش حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که یکی از رزمندگان آن به نام «علی رضا حرب» ملقب به «ابومهدی» از شهرک المنصوری واقع در جنوب لبنان، در راه قدس به شهادت رسید.

به گزارش شبکه المیادین، حزب‌الله همچنین اعلام کرد که مبارزان این جنبش تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «حانیتا» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و آن را تخریب کردند.

این جنبش همچنین افزود که رزمندگان آن، دو ساختمان مربوط به نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی «شلومی» را هدف قرار دادند.

بنابر اعلام حزب‌الله، این حمله در پاسخ به تجاوزات صهیونیست‌ها دشمن صهیونیستی علیه روستاهای جنوب لبنان و ساختمان‌های مسکونی در عیتا الشعب، کفرکلا و الجبین و غیره، صورت گرفت.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

خبرگزاری رویترز پیشتر در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکنان این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی اسرائیل را زد + جزئیات
  • کشته شدن یک رزمنده دیگر حزب‌الله
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند