Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@02:45:10 GMT

نکته‌های طلایی برای ترکیب رنگ مو

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۱۲۴

نکته‌های طلایی برای ترکیب رنگ مو

رویداد۲۴ بهترین راه برای خلاصی از سفیدی و یکنواختی رنگ مو‌ها این است که موهایتان را رنگ کنید تا موهایتان زیباتر شود و ظاهر جوانتری داشته باشید. تهیه ترکیبات رنگ مو کار سختی است که نیاز به مهارت و دانستن اصول خاصی دارد ما در این بخش شما را با محوه ترکیبات رنگ مو آشنا میکنیم تا به رنگ موی ایده آل تان برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهمترین نکته که باید به آن دقت کنید این است که میتوانید دو یا سه رنگ را با هم ترکیب کنید نه بیشتر، زیرا اگر رنگ‌های زیادی را با هم ترکیب کنید تقریبا ثبات رنگ از بین میرود و بی نظمی ایجاد میشود.بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین رنگ مو‌های پاییز و زمستان + تصاویررنگ مو‌های کارخانه‌های مختلف را نمیتوانید با هم ترکیب کنید، زیرا کارخانه‌های مختلف تولید رنگ مو فرمول‌های خاصی دارند و شما نباید آن‌ها را با هم ترکیب کنید. رنگ مو‌ها به دو دست کلی تقسیم میشوند: نیمه دائم
وقت رنگ موی موقت خودش به دو دسته تقسیم میشود: رقیق‌ها
غلیظ‌ها


رنگ مو‌های موقت رقیق به صورت مایع هستند و به مو‌ها رنگ بسیار ملایمی میبخشند، اما رنگ مو‌های موقت غلیظ رنگ تیره تری به مو‌ها میدهند. رنگ مو‌های رقیق به شکل اسپری مورد استفاده قرار میگیرند و بی خطر هستند. رنگ مو‌های غلیظ هنگام تعریق باعث رنگ دادن مو به پوست میشوند و به بالش و لباس مالیده میشوند.

همانطور که میدانید رنگ مو‌های موقت زیاد در برابر آب مقاوم نیستند و کافیست یکبار آن‌ها را بشویید کاملا پاک میشوند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مد و زیبایی تکنیک های آرایشی هم ترکیب کنید رنگ مو رنگ مو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد با حضور کشتی گیرانی از کشور‌های عراق، ارمنستان و ورزشکاران مطرح کشورمان به مدت ۲ روز در سالن ۱۲۰۰ نفری مریوان در حال برگزاری است.

این رقابت‌ها در اوزان ۵۵ کیلوگرم، ۶۰ کیلوگرم، ۶۳ کیلوگرم، ۶۷ کیلوگرم، ۷۲ کیلوگرم، ۷۷ کیلوگرم، ۸۲ کیلوگرم، ۸۷ کیلوگرم، ۹۷ کیلوگرم و ۱۳۰ کیلوگرم در حال برگزاری است.

در ️۵۵ کیلوگرم پیام احمدی اول شد، سعید اسماعیلی به مقام دوم دست یافت، محمدپویا اسدی و محمدرضا توکلیان به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند و ابوالفضل آقایی و سید ایمان حسینی هر دو چهارم شدند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم سید طا‌ها موسوی بر سکوی اول ایستاد، محمد کمالی دوم شد، رامین بخشی و عباس برزگرزاده به مقام سوم دست یافتند و سید مصطفی رضایی و ماهان محمدی نیز به صورت مشترک چهارم شدند.

در وزن ️۷۲ کیلوگرم کیا رستمی (کردستان) اول شد، امیررضا عیسوند در جایگاه دوم ایستاد، احمدرضا محمدیان و امین خدایاری به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند و حسین طاهری مطلق و ابوالفضل عسگری در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در وزن ️۸۲ کیلوگرم، محمدامین حسینی قهرمان شد، امیررضا آریامقدم بر سکوی دوم ایستاد، آریا میردار منصور پناهی و رضا آذرشب مقام سوم را از آن خود کردند و امیرحسین نعمت زاده و مهدی مرادالیاسی مشترک چهارم شدند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حسین بالی بر سکوی قهرمانی ایستاد، علی جلالی عبدالوند دوم شد، روح اله حاجی‌وند و مهرزاد زیبالقا (کردستان) در جایگاه سوم قرار گرفتند و محمد محمودی و توحید محبی به صورت مشترک مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های پنج وزن اول این پیکار‌ها با حضور ۷۶ کشتی‌گیر از کشور‌های ایران، عراق و ارمنستان برگزار شد و «کیا رستمی» کشتی گیر شایسته کردستانی در وزن ۷۲ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد و «مهرزاد زیبالقا» دیگر نماینده کردستان در وزن ۹۷ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

کیا رستمی کشتی گیر کردستانی با برتری برابر حسین حسن‌کاویار از البرز (هشت برصفر)، محمدامین مختاری از فارس (۹بر صفر)، امین خدایاری از تهران (هفت بر سه)، ابوالفضل عسگری از گلستان (چهار بر صفر) و در مسابقه فینال با نتیجه سه بر۲ امیررضا عیسوند از خوزستان را شکست داد و گردن آویز طلا را مقتدرانه کسب کرد.

مهرزاد زیبالقا دیگر کشتی‌گیر کردستانی هم در دیدار نخست با امتیاز برابر ۶ بر ۶ مقابل علی جلالی از خوزستان شکست را پذیرفت، اما در ادامه با برتری هشت بر پنج مقابل مانی رستمی از تهران برای کسب مدال برنز به مصاف توحید محبی از تهران رفت و این دیدار با امتیاز برابر ۲ و با برتری مهرزاد زیبالقا خاتمه یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر هرمزگان، ۳۱ فروردین
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • نیمه رسانای طلایی ساخته شد 
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی