Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@21:02:46 GMT

۵ ترکیب فوق‌العاده با شیر برای تقویت بدن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۱۲۵

۵ ترکیب فوق‌العاده با شیر برای تقویت بدن

به گزارش جام جم آنلاین، در بسیاری از موارد افراد به دلیل اینکه شیر با مزاج شان سازگار نیست از خوردن آن امتناع می‌کنند.

شیر سرشار از فاید بوده و برای حفظ سلامت استخوان‌ها مفید است، اما می‌توان در کنار این فرآورده لبنی هم برای تغییر مزاج و هم برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر آن از خوراکی‌های دیگری نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیر و سنجد

شیر یکی از نوشیدنی‌های بسیار مغذی برای جلوگیری از پوکی استخوان است اما زمانی که شیر را با پودر سنجد ترکیب کنیم معجونی بسیار قوی خواهیم داشت که علاوه بر اینکه مانع از بروز پوکی استخوان زودرس می‌شود، درد ناشی از التهاب را تا حد زیادی نیز کاهش می‌ دهد.

شیر و خرما

شیر به طور طبیعی دارای مزاجی سرد است که با مزاج بسیاری از افراد سازگار نیست. راه حلی که برای از بین بردن سردی شیر توصیه می‌شود؛مصرف شیر به همراه خرماست. مصرف شیر به همراه خرما نه تنها سردی شیر را از بین می برد بلکه مانع از ایجاد سنگ کلیه در افراد خواهد شد.

شیر و موز

موز حاوی میزان قابل توجهی از انواع مواد معدنی شامل پتاسیم، کربوهیدرات و فیبر بوده که برای عضله سازی بسیار مفید و سودمند است. کسانی که می‌خواهند از یک عضله ساز قوی و طبیعی به جای استفاده از انواع قرص‌ها و مکمل‌ها استفاده کنند، ترکیب شیر و موز جایگزین مناسبی است.

شیر  و انبه

میوه انبه را زمانی که برای مصرف با شیر مخلوط می‌کنید نه تنها سبب جلوگیری از کیست تخمدان و بروز انواع عفونت‌ها خواهد شد بلکه یک نوشیدنی موثری برای ایجاد اشتهاست. اگر شما و کودکتان از کمبود وزن رنج می‌برید و اشتهای لازم برایمصرف غذا را ندارید، می‌توانید از ترکیب شیر و انبه استفاده کنید.

شیر و انجیر

میوه انجیر چه به صورت تازه و چه به صورت خشک شده بهترین راهکار برای رفع یبوست است. یبوست سبب بروز انواع بیماری‌ها و عارضه‌های مختلف در فرد خواهد شد. پس اگر دچار یبوست شده اید می‌توانید از انجیر خیس خورده در شیر استفاده کنید. مصرف انجیر خیسانده شده در شیر علاوه بر رفع یبوست برای درد مفاصل و آرتروز بسیار کمک کننده و مفید است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سنجد خرما موز انبه آرتروز یبوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مایکل داگلاس که نقش شخصیت دانشمند هنک پیم را در مجموعه فیلم‎های استودیو مارول بازی کرده است، برای فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» درخواست کرده بود تا شخصیتش بمیرد.

این بازیگر برنده اسکار که برای تبلیغ سریال جدیدش «فرانکین» که در اپل‌تی‌وی پخش می‌شود، صحبت می‌کرد درباره تمایل خود برای مرگ شخصیتش گفت: این درواقع درخواست من برای سومین فیلم بود. گفتم دوست دارم یک مرگ جدی با این همه جلوه‌های ویژه عالی داشته باشم. باید راه فوق‌العاده‌ای وجود داشته باشد که مثلاً بتوانم به اندازه مورچه کوچک و بعد منفجر شوم، یا حالا هر چیز دیگر ...

داگلاس در فرش قرمز فیلم «کوانتومانیا» در سال ۲۰۲۳ در پاسخ به این سوال که اگر فیلم چهارمی وجود داشته باشد آیا وی بازخواهد گشت؟ یک شرط داشت و گفت: اگر قرار باشد بمیرم برمی‌گردم. استفن بروسارد، مدیر اجرایی مارول هم گفته صحبت‌هایی برای ساخته شدن چهارمین فیلم در حال انجام است.

فیلم سوم از مجموعه فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» در گیشه سینماها بهتر از ۲ فیلم اول عمل کرد.

داگلاس گفته بود از نقش آفرینی مجدد با بسیاری از بازیگران ۲ فیلم اول، مانند اوانجلین لیلی، میشل فایفر و کاترین نیوتن، احساس راحتی کرده است. او افزوده بود: دیگر نیازی به معرفی رسمی نیست، همه همدیگر را می شناسید. این کار را بسیار راحت می‌کند و پیتون رید هم که همان کارگردان قبلی بود.

پیش از «کوانتومانیا» مایکل داگلاس در فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» (۲۰۱۵) و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (۲۰۱۸) هم در نقش هنک پیم یا مرد مورچه‌ای بازی کرده بود. هنک پیم مامور سابق شیلد، حشره‌شناس و فیزیک‌دانی است که پس از ساخت لباسی ویژه تبدیل به مرد مورچه‌ای اصلی شد.

کد خبر 6080519

دیگر خبرها

  • خواص عجیب این دانه‌ها که دور می‌ریزیم!
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • چهار فایده بی‌نظیر فندق
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • غذا‌های مفیدی که بدن هر بیماری را تقویت می‌کند
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق
  • غذا‌های مناسب برای پرکاری تیروئید
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • پنج فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم