Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان آلمانی باواریایی ها از کسب پیروزی مقابل لوکوموتیو خوشحال است. 

بایرن مونیخ و لوکوموتیو مسکو در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود باواریایی ها به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی یوفا، مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی باشگاه بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل لوکوموتیو مسکو گفت:

از کسب این نتیجه خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب بازی سختی داشتیم و سعی و تلاش زیادی کردیم تا موفق به کسب پیروزی شویم. از نظر من لوکوموتیو عملکرد بسیار خوبی داشت. آن ها به صورت بسیار فشرده به دفاع کردن می پرداختند. ما چند فرصت گلزنی داشتیم تا نتیجه را 0-2 کنیم اما آن ها موفق به گلزنی شدند و کار پیچیده تر شد. در پایان ما از بازگرداندن نتیجه بازی و کسب پیروزی خوشحالیم. ما همیشه به خود ایمان داریم و فکر می کنم که طی هفته ها و ماه های اخیر روحیه‌ خود را نشان داده ایم. 

همچنین بخوانید:

لوکوموتیو مسکو 1-2 بایرن مونیخ؛ شلیک کیمیش، قطار روس را متوقف کرد

هانسی فلیک: مقابل لوکوموتیو مسکو پیروزی سختی به دست آوردیم اما لایقش بودیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل لوکوموتیو لوکوموتیو مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکار‌ی‌شان به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین 10 تا 12 میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

آمادگی ستاره بایرن مونیخ برای مذاکره با آرسنال

توخل که در ماه مارس 2023 جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در 49 بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن 32 برد، 6 تساوی و 11 شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با 60 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم