Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:59:09 GMT

با این خوردنی‌ها دیرتر پیر شوید!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۱۳۸

در گزارش زیر ده غذا را به شما معرفی خواهیم کرد که با خوردن آن‌ها ارگان‌های مختلف شما از جمله پوستتان به راحتی پیر نخواهد شد. ناطقان: هنگامی که شما رژیم غذایی خود را با انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و به طور کلی مواد مغذی مختلف پر می‌کنید بدن و مغز شما نیز از شما قدردانی کرده و به این سادگی‌ها پیر نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پوست یکی از اولین جا‌هایی می‌باشد که با بالا رفتن سن پیری خود را نشان می‌دهد. با خوردن غذا‌های مناسب و ضروری حتی پوست شما نیز به این سادگی پیر نخواهد شد و نیازی به انواع و اقسام کرم‌ها و لوسیون‌ها پیدا نخواهید کرد.

هرچه شما بتوانید بالا رفتن سن و ناتوانی‌های مربوط به آن را به تعویق بیاندازید می‌توانید مرگ را به تعویق انداخته و ده‌ها سال زندگی سالم و زیبا را تجربه کنید.

در ادامه ده غذا را به شما معرفی خواهیم کرد که با خوردن آن‌ها ارگان‌های مختلف شما از جمله پوستتان به راحتی پیر نخواهد شد و جوان خواهد ماند.

۱. سبزی شاهی: کلسیم، پتاسیم، منگنز، فسفر و انواع ویتامین‌ها

۲. فلفل دلمه‌ای قرمز: انواع آنتی اکسیدان‌ها به خصوص کارتنوئید و ویتامین سی

۳. پاپایا: کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر، انواع مختلف ویتامین B و دیگر ویتامین‌ها

۴. بلوبری: سرشار از ویتامین‌های A و C و یک آنتی اکسیدان ضد پیری به نام آنتوسیانین

۵. بروکلی: ویتامین C و K، فیبر، آنتی اکسیدان ها، کلسیم، فولات و لوتئین

۶. اسفناج: انواع ویتامین ها، منیزیم، لوتئین و آهن

۷. آجیل: ویتامین E، اسید‌های چرب امگا ۳،

۸. آووکادو: ویتامین‌های مختلف، انواع ویتامین‌های مختلف، پتاسیم

۹. سیب زمینی شیرین: آنتی اکسیدانی به نام بتاکاروتن، ویتامین‌های C و E

۱۰. دانه‌های انار: انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و پونیکالاژین منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: خوردنی ها ، دیرتر ، پیر شدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خوردنی ها دیرتر پیر شدن انواع ویتامین ها آنتی اکسیدان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشیدنی‌های سرشار از آهن

آفتاب‌‌نیوز :

کم‌خونی فقر آهن یکی از مشکلات شایع به‌خصوص در بانوان و کودکان است که تغذیه صحیح و گنجاندن منابع آهن در رژیم غذایی روزانه می‌تواند تاثیر خوبی در پیشگیری از این مشکل داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی اسموتی‌های آهن دار می‌پردازیم.

اسموتی اسفناج

این اسموتی علاوه بر کمک به تامین آهن، نقش مهمی در تامین دیگر ویتامین‌ها و موادمعدنی ضروری دارد. اسموتی اسفناج همچنین سرشار از فیبرها، پروتئین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است که برای سلامت عمومی ضروری هستند. برای تهیه اسموتی اسفناج چند برگ اسفناج تازه را با یک موز، مقداری شیر بادام و کمی عسل در مخلوط‌کن بریزید. افزودن چند خرما نیز به غلظت اسموتی و طعم دلچسب‌تر آن کمک می‌کند. این نوشیدنی ویتامینه برای تحریک سطح انرژی بدن در طول روز عالی است و در پیشگیری از کمبود آهن نیز تاثیر خوبی دارد. 

اسموتی چغندر

چغندر یکی از سبزیجات بسیار مغذی است، زیرا مقدار فراوانی آهن، منیزیوم و فولات دارد که نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی خواهند داشت. نوشیدن منظم یک لیوان آب چغندر تازه می‌تواند در افزایش دریافت آهن موثر باشد و از طرفی بخش مهمی از ویتامین‌ها و املاح ضروری برای عملکرد مطلوب بدن را نیز تامین می‌کند. برای تهیه این اسموتی، مقداری چغندر را با هویج و در صورت تمایل سیب در مخلوط‌کن بریزید. کمی آب یا شیرنارگیل نیز اضافه کرده و این نوشیدنی را میل کنید.

آب سیب

آب سیب یکی از بهترین نوشیدنی‌های سرشار از آهن است که به تقویت سلامت و پیشگیری از کمبود‌های غذایی از جمله آهن کمک می‌کند. آب سیب همچنین سرشار از دیگر ویتامین‌ها و موادمعدنی مانند ویتامین C و پتاسیم است که در بهبود سلامت عمومی بدن تاثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • روزی ۸ عدد از این میوه گران بخورید!
  • سمعکی که محاورات را به متن تبدیل می‌کند