Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای‌ مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان برخی از ویژگی‌های مطلوب کاندیدای ریاست جمهوری، گفت: اینکه آن شخص، چه فردی باشد و چگونه در انتخابات حضور پیدا می‌کند را هنوز نه نشانه‌ای از آن دیده‌ام و نه می‌توانم گمانه‌زنی را در این زمینه مطرح کنم.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین تحولات و تصمیم‌گیری‌های جریان اصولگرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: باید تاکید کنم که جامعه روحانیت مبارز در این زمینه یک هیئت را مشخص کرده که به این امر رسیدگی می‌کنند و  کارشان را تا به حال به خوبی و با موفقیت دنبال کرده‌اند که البته اعلام اخبار مربوط به آن از سوی خود این مجموعه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما کاری که جامعه روحانیت از نظر تشکیلاتی انجام داده است، توسعه‌دادن این تشکل سیاسی باسابقه است تا در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف، اعضای جدیدی را به مجموعه خود بیافزاید.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: این اقدامات جامعه روحانیت در کشور باعث شده که وحدت، همگرایی و هماهنگی بیشتری میان اصولگریان به وجود آید تا در کار انتخابات آینده زودتر به نتیجه برسند.

رهبر با یادآوری برگزاری نشست شورای‌ مرکزی جامعه روحانیت در دوهفته گذشته، گفت: در این ۱۴ روز اخیر البته به علت شیوع گسترده‌تر کرونا امکان برگزاری جلسه میسر نشد اما اجمالا باید بگویم جامعه روحانیت مبارز در فکر این است که یک همدلی تمام و کمال میان اصولگرایان به وجود بیاید.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: در پی این هستیم که نحوه حضور و اعلام کاندیدای ریاست جمهوری از سوی جریان اصولگرایی مطابق با منافع نظام و مصالح ملت باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام کاندیدا می‌تواند ویژگی‌های مدنظر جامعه روحانیت در انتخابات را دارا باشد، اظهار کرد: توده مردم ما ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و می‌خواهند فردی ولایتمدار بر سر کار آید و تیمی که او را حمایت و همراهی می‌کند نیز انقلابی و مکتبی بیندیشد.

رهبر اظهار کرد: کاندیدای مطلوب انتخابات ریاست جمهوری باید بیشتر به فکر مردم باشد، در برابر زورگویان خارجی ایستادگی‌ کند، با اقشار فرودست بیشتر دمخور باشد و خود را از آنان بداند و خودش و اطرافیانش را بالاتر از مردم نداند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان تصریح کرد: حال اینکه آن شخص، چه فردی باشد و چگونه در انتخابات حضور پیدا می‌کند را من هنوز نه نشانه‌ای از آن دیده‌ام و نه می‌توانم هیچ گمانه‌زنی را در این زمینه مطرح کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 جامعه روحانيت مبارز جامعه روحانیت مبارز ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج