Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در پیامی خطاب به رحمانی فضلی انتصاب وی را به فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پیام تبریک وزیر بهداشت به دکتر رحمانی فضلی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به شرح زیر است:

توصیه مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب در برپایی قرارگاهی اجرایی جهت عملی نمودن مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و تصمیم خردمندانه رئیس جمهور محترم در انتصاب مدیری لایق، با سابقه اجرایی درخشان و جایگاه سازمانی مناسب موجب خرسندی اینجانب و همکارانم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه در ماه‌های گذشته همکاری صمیمانه جنابعالی، معاونین محترم و استانداران ارجمند با مجموعه نظام سلامت موجب قدردانی است، مع‌الوصف فقدان تشکیلاتی منسجم که بتواند مقتدرانه اجرای شیوه نامه‌ها و محدودیت‌های الزامی را در راستای مدیریت، کنترل و مهار بیماری به مرحله عمل برساند در تلاش‌های شبانه روزی همکارانمان در نظام سلامت و افت و خیز بیماری تأثیرات شگرفی داشت.

با این تقسیم کار مدبرانه توسط مقام معظم رهبری همکاران ما بدون دغدغه اجرا و یا عدم اجرای مصوبات و اعمال محدودیت‌ها می‌توانند به رسالت اصلی خویش یعنی آموزش همگانی، تشخیص زودرس با استفاده از تست‌های بیشتر، شناسایی موارد مشکوک و در تماس با افراد آلوده، قرنطینه‌سازی آنها، درمان مناسب و توسعه‌ی زیر ساخت‌های نظام سلامت و همچنین تدوین شیوه نامه‌ها و محوریت در تعیین عالمانه مصادیق محدودیت‌ها بپردازند.

بی‌تردید این آرایش جدید در سایه‌ی لطف الهی و وفاق و همدلی کلیه‌ی دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی، سازمان‌های مردم نهاد و همراهی همیشگی مردم دریچه‌ای نو در مدیریت بیماری خواهد گشود.

ضمن تبریک این انتصاب شایسته، توفیق و سربلندی حضرتعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت رحمانی فضلی مقام معظم رهبری سید نمکی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: توصیه ما این است که زائران حتما نسخه انگلیسی دارو و توصیه پزشکشان را به همراه داشته باشند.

سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون دارو‌های غیر مجاز و نحوه انتقال داروی بیماران اظهار داشت لیست دارو‌های ممنوعه هرسال توسط وزارت بهداشت عربستان ابلاغ می‌شود که همان لیست سال‌های گذشته است. لیست دارو‌ها را به پزشکان معاینه کننده زائرین داده ایم و وظیفه پزشکان این است که این لیست را به اطلاع زائر برسانند.

وی افزود: از دارو‌های ممنوعه، دارو‌های مخدر است که ورود آن کلا به عربستان ممنوع است. همچنین دارو‌های آرامیخش از خانواده بنزودیازپین مثل خانواده دیازپام نیز ممنوع است.

مرعشی در ادامه تصریح کرد: ورود سایر دارو‌ها ممنوعیتی ندارد، ولی برای اینکه عزیزان زائر در فرودگاه‌های مقصد دچار مشکل نشوند، توصیه ما این است که حتما نسخه انگلیسی دارو و توصیه پزشکشان را به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در رابطه با واکسن‌های مورد نیاز برای سفر حج گفت: براساس دستورالعمل سعودی واکسن اجباری برای همه کشور‌ها واکسن مننژیت است و برای کشور ما همین واکسن در نظر گرفته شده است و از طریق هلال این واکسن برای همه زائرین تهیه شده است و تا دو هفته قبل از اعزام زائر باید این واکسن تزریق شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون لزوم تزریق واکسن کرونا اذعان داشت: فعلا توصیه‌ای برای تزریق واکسن کرونا و آنفولانزا وجود ندارد. واکسن الزامی مننژیت است و نگرانی بابت بیماری کرونا وجود ندارد.

مرعشی در رابطه با بیماری‌های واگیر در میان زائران بیان داشت: رعایت نکات جمعی و فرعی در پیشگیری از بیماری‌های عفونی بسیار مهم است. به هر حال تعداد زیادی زائر از کشور‌های مختلف با بیماری‌های بومی مختلف در یک مکان قرار می‌گیرند و همین امر موجب می‌شود حتی افرادی که سیستم ایمنی قوی دارند به بیماری‌های عفونی مبتلا شوند. اما در صورت بیمار شدن نیاز به قرنطینه نیست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • ۲.۲ میلیون هکتار مبارزه با علف های هرز در مزارع گندم عملیاتی شد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • با رفع محدودیت های پروازی فرودگاه امام عملیاتی می شود
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • برگزاری چهارمین ستاد گیاهپزشکی در راستای بررسی بیماری زنگ زرد گندم
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟