Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان بعد از تساوی مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شاهد توقف تیمش در زمین نماینده آلمان بود. پر افتخارترین تیم این رقابت ها تا دقیقه '87 بازنده بازی بود اما به هر زحمت موفق به کسب 1 امتیاز از این مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در پایان بازی گفت:

باید نظم و باور خود را نشان می دادیم که می توانیم به بازی برگردیم. این نتیجه شخصیت تیم را نشان داد و اگر همینطور عمل کنیم مطمئنم که می توانیم به دستاورد های بزرگی برسیم. ما در توپ های آخر مشکل داشتیم. گل اول را به ثمر نرساندیم اما بازی اینطور پیش رفت. ما توپ را از دست دادیم، آنها در ضدحمله قدرتمند هستند و در اولین حمله توپ را به کنج دروازه فرستادند. فوتبال همین است و این اتفاقات رخ می دهد. چیزی که من دوست داشتم، واکنش تیم بود و در لیگ قهرمانان اروپا وقتی که 2-0 عقب هستید، بازگشت به جریان بازی واقعاً سخت است و ما موفق به انجام این کار شدیم. بعد از اینکه نمایش تیم در دقایق پایانی را دیدم آرام گرفتم و مطمئنم که کار خاصی انجام خواهیم داد.

صعود از گروه

مثل همیشه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از گروه صعود کنیم. همیشه می خواهیم در بازی های خود پیروز شویم. خوشحالم چون بازیکنانم تمام توان خود را به کار گرفتند. امروزه هیچ بازی آسانی وجود ندارد. باید روی خودمان تمرکز کنیم و اگر مثل امروز بازی کنیم، کارهای بزرگی خواهیم کرد. مسلماً مطمئنم که از گروه صعود خواهیم کرد.

بازگشت ادن هازارد

بعد از مدت ها دوری از میادین این اولین بازی او بود. برنامه ما این بود که او را به تدریج به شرایط بازی برسانیم و این کار را با هازارد خواهیم کرد. او نیاز دارد که به تدریج به ترکیب تیم اضافه شود. اینکه چطور این کار را خواهیم کرد بستگی به بازی های پیش رو دارد. با توجه به اینکه هر سه روز یکبار بازی می کنیم، باید ببینیم که اوضاع چطور پیش می رود.

نتیجه عادلانه ای بود اما می توانستیم پیروز شویم چون هر کاری برای کسب پیروزی لازم بود انجام دادیم اما در طرف مقابل هم تیمی بود که کار را برای ما سخت کرد. ما نترسیدیم، و بازی را باز کردیم و شخصیت واقعی خود را برای بازگشت به بازی به نمایش گذاشتیم. این نکته مثبتی است که از بازی امشب برداشت می کنم، چون در لیگ قهرمانان اروپا عوض کردن شکست 2-0 با تساوی، کار بزرگی است. اگر مثل امشب بازی کنیم در بازی ها پیروز خواهیم شد و به دستاورد های بزرگی خواهیم رسید.

وضعیت مارکو آسنسیو

او تحرک و عملکرد بسیار خوبی داشت، و تأثیر گذار ظاهر شد. حرکات پا به توپ او همیشه خطرناک است و ما از کیفیت مارکو مطلع هستیم اما به نظرم همه خوب کار کردند، هم بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب قرار داشتند و هم کسانی که به عنوان یار تعویضی به میدان رفتند. او فقط یک برخورد جزئی داشت و جایی برای نگرانی نیست.

انتقاد از خود

مهمترین مسئله برای ما این است که به تلاش ادامه دهیم. تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که از تیم خود بسیار راضی هستم. باید روی انجام وظایف خود تمرکز کنید و ما هم روی خودمان تمرکز خواهیم کرد. شما می توانید سوال کنید و من هم همان جواب را خواهم داد و چیزی عوض نخواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو

به گزارش ورزش سه، شب شلوغ فوتبال آسیا و دومین فیفادی ماه مارس با انجام ۱۷ بازی به پایان رسید تا صعود ۶ تیم دیگر به مرحله سوم رقابت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قطعی شود.

ایران، ازبکستان، استرالیا، قطر، عراق و امارات ۶ تیمی هستند که به مرحله بعدی راه پیدا کردند و در ادامه قرار است ۱۲ تیم دیگر به آنها ملحق شوند.

باهم نتایج امروز گروه های ۹ گانه آسیا را بررسی می‌کنیم:

گروه A

تیم ملی قطر به مصاف کویت رفت و با دبل معز علی به پیروزی ۲ بر یک رسید تا با ۱۲ امتیاز صعودی مقتدرانه به دور بعد را تجربه کند.  

در این گروه امروز اتفاق مهمی افتاد و پیروزی ۲ بر یک افغانستان مقابل هند، گره در کار دو تیم امیدوار دیگر گروه انداخت.  

در جدول گروه A، قطر صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کرده. بعد از قطر، هند و افغانستان ۴ امتیاز دارند و کویت هم با ۳ امتیاز در رده چهارم باقی ماند. در شرایط فعلی هر سه تیم دیگر شانس صعود دارند البته افغانستان دو بازی بعدی خود را مقابل قطر و کویت برگزار می‌کند و به مراتب کار سخت‌تری نسبت به هند دارد.

احتمال اصلی: دیدار هند و کویت در پنجمین دیدار گروه A نقشی تعیین کننده در صعود تیم‌ها به جام ملت‌های آسیا و مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی دارد. اما افغانستان را هم دست‌کم نگیرید. آنها در خرداد 6 امتیاز دست نخورده دارند.

گروه B

سوریه در دیدار با هفت گل میانمار را خرد کرد. پیروزی در این دیدار شاگردان هکتور کوپر را ۷ امتیازی کرد تا در رده دوم گروه قرار بگیرند. دیگر مسابقه این گروه قرار بود میان ژاپن و کره شمالی برگزار شود اما تحت تاثیر مشکلات میزبانی، قرار شد کمیته انضباطی فیفا درباره آن نظر بدهد که احتمالا نتیجه به سود ژاپن خواهد بود. 

در جدول گروه B، ژاپن با سه بازی ۹ امتیاز دارد و سوریه هم با این برد پرگل اوضاع را کاملا به سود خود کرد. 

احتمالی اصلی: کمیته انضباطی فیفا با توجه به تقویم فشرده بازی‌ها بعید است که دستور به برگزاری دوباره این دیدار دهد و بازی به سود ژاپن سه بر صفر اعلام خواهد شد پس می‌توان صعود سامورایی‌ها را هم از حالا قطعی دانست.

سوریه هم با توجه به اینکه بازی بعدی خود را مقابل کره شمالی برگزار می‌کند می‌تواند در دیدار مستقیم با این تیم خیالش را از صعود راحت کند.

گروه C

در دیدارهای امروز این گروه، کره جنوبی با نمایشی بهتر از دیدار رفت مقابل تایلند با نتیجه ۳ بر صفر در بانکوک به پیروزی رسید و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی چین هم با نتیجه ۴ بر ۱ برابر سنگاپور پیروز شدند.

نتایج به دست آمده در این گروه کره جنوبی را با ۱۰ امتیاز صدرنشین کرده و از طرفی چین با ۷ امتیاز و تایلند با ۴ امتیاز همچنان به صعود امیدوار هستند.

احتمال اصلی: کره جنوبی بعید است در بازی مقابل سنگاپور به دردسر بیفتد و صعودش قطعی است. در خرداد ماه، تایلند با چین جدال خواهد کرد که قطعا نبردی تعیین کننده برای این تیم است. پیروزی ایشی در برابر برانکو به این تیم این شانس را می‌دهد تا برای صعود تلاش کنند و پیروزی چین می‌تواند کار این گروه را یک‌سره کند.

گروه D

عمان در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو بر صفر مقابل مالزی پیروز شد و قرقیزستان هم با توجه به پیروزی ۵ بر یک مقابل چین تایپه، ۹ امتیازی شد تا این دو تیم صدرنشین این گروه باشند.

در جدول گروه D، بعد از عمان و قرقیزستان، مالزی با ۶ امتیاز ایستاده و رقیبی سرسخت برای دو تیم ۹ امتیازی این گروه به حساب می‌آمد.

احتمال اصلی: عمان در بازی بعدی به مصاف چین تایپه می‌رود که هنوز از کسب امتیاز ناکام مانده و در نتیجه با پیروزی در بازی پنجم می‌تواند ۱۲ امتیازی شود اما باز هم باید چشم انتظار نتیجه جدال قرقیزستان و مالزی باشد.

پیروزی مالزی باعث می‌شود کار به بازی ششم برسد و جنگ صعود بین سه تیم این گروه ادامه داشته باشد.

گروه E

از آغاز به نظر نمی‌رسید که ایران و ازبکستان در این گروه به دردسر بیفتند و در شرایطی کنونی، در میان گروه‌های ۹ گانه، تنها گروهی که تکلیفش به صورت کامل مشخص شده است، همین گروه است.

تیم ملی ایران با کسب پیروزی یک بر صفر در بازی برابر ترکمنستان ۱۰ امتیازی شد و ازبکستان هم با سه گل مقابل هنگ‌کنگ پیروز شد تا آنها هم ۱۰ امتیازی شوند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ایران در رده دوم قرار بگیرند.

احتمال اصلی: اصلی‌ترین مسئله این گروه، بحث صدرنشینی است. موضوعی که می‌تواند شرایط را در بین ۱۸ تیم برتر آسیا متفاوت کند. تیم ملی کشورمان ایران در بازی بعدی خود با هنگ‌کنگ دیدار می‌کند و ازبکستان میزبان ترکمنستان است اما بازی ششم که در ورزشگاه آزادی بین ایران و ازبکستان برگزار می‌شود، جواب تمامی علامت‌ سوال‌‌های باقی مانده را مشخص می‌کند.

گروه F

عراق در ادامه پیروزی‌های خودش، موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر و درخشش زوج ایمن حسین و زیدان اقبال، فیلیپین را شکست دهد تا با کسب ۱۲ امتیاز در ۴ بازی به عنوان صدرنشین صعودش مسجل شود.

البته شرایط برای ویتنام دیگر تیم این گروه که برای فوتبال آسیا تبدیل به یک تیم نوین شده بود، چندان خوب نیست. آنها برابر اندونزی با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند و با این تیم ۴ امتیاز اختلاف دارند. این شرایط باعث می‌شود تا اندونزی به احتمال زیاد در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی حاضر باشد و ویتنام با حضور تروسیه از دور مسابقات کنار برود.

احتمال اصلی: عراق صعودش قطعی شده و حتی خیالش از صدرنشینی هم راحت است. اندونزی در بازی بعدی خود به مصاف عراق می‌رود و ویتنام مقابل فیلیپین فرصت دارد تا اختلافش را با اندونزی به یک برساند. انتظار می‌رود سرنوشت تیم دوم این گروه بین اندونزی و ویتنام در بازی ششم مشخص شود.

گروه G

عربستان مقابل تاجیکستان به تساوی ۱-۱ رسید و از طرفی اردن مثل سوریه هقت گل به پاکستان زد. 

صعود زودهنگام شاگردان مانچینی به خاطر تساوی مقابل تاجیکستان ، تا ماه خرداد به تعویق افتاد اما آنها  امشب کمکی ویژه به اردن کردند. اکنون اردن با پیروزی مقابل پاکستان ۷ امتیازی می‌شود و تاجیکستان که تا پیش از بازی‌های سوم و چهارم، در رده دوم ایستاده بود، شانس صعودش کم‌رنگ‌تر شده است.

احتمال اصلی: هیچ چیز میان این سه تیم مشخص نیست. عربستان در بازی بعدی مقابل پاکستان بعید است به دردسر بیفتد اما تاجیکستان و اردن در پایتخت اردن دیدار خواهند کرد؛ این مسابقه می‌تواند مرگ و زندگی این دو تیم را برای ادامه را مشخص کند.

در واقع پیروزی اردن در این بازی، صعود آنها را قطعی می‌کند و تاجیکستان که در کادر فنی خودش با تغییرات زیادی روبرو شده، اگر اردن را شکست دهد، شگفتی‌آفرین جدید آسیا را حذف می‌کند.

گروه H

امارات در مقابل یمن، در همان نیمه نخست به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا آنها نیز به جام ملتها صعود کنند. در بازی همزمان بحرین هم از سد نپال گذر کرد  تا ۹ امتیازی شده باشد.

امارات با ۱۲ امتیاز از صدر نشینی خودش هم خیالش راحت است  و بحرین را با 9 امتیاز باید دیگر تیم صعود کننده دانست اگرچه یمن با 4 امتیاز در دو بازی باقیمانده  امیدهای بسیار کمرنگی دارد. 

احتمال اصلی: تقابل یمن و بحرین در بازی پنجم آخرین امید یمن است. حتی تساوی در این بازی صعود بحرین را به عنوان تیم دوم قطعی می‌کند.

گروه I

حساب استرالیا را هم باید در این گروه از دیگر تیم‌ها جدا کرد. شاگردان گراهام آرنولد با پیروزی در تمامی بازی‌ها، صدرنشین شده‌اند و صعودشان به مرحله بعد، آن هم به عنوان تیم نخست این گروه قطعی شده است. این تیم در گروه I هیچ گلی نخورده و با ۱۵ گل زده بهترین تیم از نظر تهاجمی در این مرحله بوده است.

فلسطین هم با پیروزی مقابل بنگلادش توانسته با لبنان اختلاف ایجاد کند و هیچ بعید نیست که شاهد صعود فلسطین به مرحله بعد باشیم.

احتمال اصلی: فلسطین با توجه به کسب ۷ امتیاز در ۴ بازی و لبنان با ۲ امتیاز، شرایط متفاوتی دارند. این دو تیم در بازی بعدی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و فلسطین با کسب تنها یک امتیاز صعودش قطعی خواهد شد اما شکست برابر لبنان، می‌تواند زمینه‌ساز شکست دوم مقابل استرالیا باشد و در آن زمان بعید است که لبنان مقابل بنگلادش امتیاز دهد.

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • امکان ندارد گروه ایران را حدس بزنید!
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال