Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراحی و چهره نسل ششم برانکو با الهام از مدل مشهور و افسانه‌ای ۱۹۶۶ انجام شده است. بالاترین جایگاه نسخه سفارشی و سولد اوت شده برانکو فرست ادیشن چهار درب قرار می‌گیرد که قیمت پایه آن ۶۱۶۰۵ دلار بوده است.

خبرگزاری میزان _ پدال نوشت: برای بسیاری از افراد رویاپردازی تقریباً به اندازه مالک چیزی بودن هیجان‌انگیز است و طرفداران فورد برانکو ۲۰۲۱ نیز فانتزی‌های جذابی برای خود دارند که با استفاده از پیکربندی آنلاین این خودروساز می‌توان آن‌ها را به صورت مجازی مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون می‌توان با مراجعه به وب‌سایت فورد شاسی‌بلند دلخواه خود را ساخت و از قیمت آن آگاه شد.

پیکربندی این خودرو شامل هفت تریم پایه، بیگ بِند، بلک دایموند، اوتر بنکس، بدلندز، وایلدتراک و فرست ادیشن است. در بالاترین جایگاه نسخه سفارشی و سولد اوت شده برانکو فرست ادیشن چهار درب قرار می‌گیرد که قیمت پایه آن ۶۱۶۰۵ دلار بوده و با افزودن ۱۴۹۵ دلار هزینه تحویل و ۸۹۵ دلار رنگ بدنه و آپشن‌ها بهای کل به ۶۳۹۹۵ دلار می‌رسد. همان‌گونه که حدس می‌زنید آپشن‌های زیادی را نمی‌توان به برانکو فرست ادیشن اضافه کرد، زیرا این خودرو تقریباً فول کامل بوده و از پکیج ساسکش و دیگر موارد سود می‌برد.

حال اگر جزو افرادی هستید که از دست‌یابی به مدل فرست ادیشن باز مانده‌اید می‌توانید نگاهی به سایر نسخه‌ها داشته باشید. نسخه برانکو وایلدتراک چهار درب قیمت پایه ۴۹۴۷۵ دلاری داشته، اما اگر تمامی آپشن‌ها را برای آن انتخاب کنید بهای خودرو به ۶۱۶۸۵ دلار خواهد رسید. در دیگر نقطه این خانواده نسخه پایه دو درب با قیمت ۲۸۵۰۰ دلار قرار دارد که اگر هزینه‌های تحویل ۱۴۹۵ دلاری و پکیج ساسکش ۴۹۹۵ دلاری را به آن اضافه کنید قیمت خودرو به عدد معقول ۳۵۷۸۵ دلار خواهد رسید. شایان ذکر است پکیج یاد شده شامل لاستیک‌های ۳۵ اینچی، سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است.

از جمله رنگ‌های بدنه این خودرو می‌توان به نقره‌ای، خاکستری، سفید و مشکی اشاره کرد. رنگ آبی جدیدی هم برای برانکو در نظر گرفته شده هرچند رنگ‌های خاکستری کاکتوس و قرمز هم قابل انتخاب هستند. فورد همچنین رنگ‌های خاطره‌انگیز آبی ولوسیتی و نارنجی سایبر را نیز ارایه کرده است.

اما داخل کابین هم داستان هیجان‌انگیزی وجود دارد. برای مثال طراحان برانکو زمان زیادی را صرف همراهی با آفرودر‌های حرفه‌ای کرده‌اند تا این خودرو را باب میل چنین افرادی تولید کنند. تیم طراحی فورد همچنین مطمئن شده‌اند که برانکو با کابینی قابل شست‌وشو عرضه شود و دارای پوشش بادوام باشد. این موارد باعث می‌شوند تمیز کردن خودرو پس از آفرود راحت‌تر صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: رنو مگان eVision، تجسمی از آینده برقی رنو

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

برچسب ها: خودرو فورد گرانترین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو فورد گرانترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، گلکسی A ۵۵ سامسونگ تقریبا از اوایل ۱۴۰۳ در ویترین موبایل‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد و الان با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، حدود ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A ۳۵ که همزمان با A ۵۵ پا به بازار گذاشت، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و قیمت A ۱۵ به‌عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین گوشی‌های فعلی بازار، نزدیک شش میلیون تومان است.

ردمی نوت ۱۳ جزو جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی است و نسخه ۴ G این یکی را می‌شود با کمتر از ۹ میلیون خرید. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، اما حول‌وحوش ۲۰ میلیون قیمت دارد.


ردمی A ۲ پلاس را به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار می‌دانیم و آنطرف آیفون ۱۳ پرو مکس کماکان صاحب عنوان گران‌ترین گوشی بازار موبایل ایران است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است