Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقار نسب ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مدیریتی این روز های سرخپوشان گفت : برای مدیریت پرسپولیس یک نفر کافی نیست و باید که یک کارگروه از افراد متخصص تشکیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن ذوالفقار نسب ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که خودش سابقه عضویت در هیئت مدیره سرخپوشان را دارد ، درباره شرایط این روز های پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن ذوالفقارنسب  در مورد شرایط نابسامان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

مدیرعاملی که قرار است برای باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس انتخاب شود باید حتما چند خصوصیت داشته باشد. باید جزو اهالی ورزش و حتی المقدور خانواده پرسپولیس باشد و روحیات ورزشکاران و شخصیت‌های ورزشی را بشناسد. از همه مهمتر اینکه در حوزه مدیریت کارنامه و تجارب موفقی داشته باشد چرا که کار کردن در باشگاه بزرگی چون پرسپولیس واقعا سخت است.

وی افزود:

یک مدیرعامل هر چقدر هم که در کارش موفق و خوب عمل کند به تنهایی نمی‌تواند از پس مشکلات و کارهای پرسپولیس بر آید از همین‌ رو باید حتما یک کارگروه داشته باشد تا او را در این راه همراهی کند. هیئت مدیره‌ای که برای این باشگاه انتخاب می‌شود باید شایستگی لازم را داشته باشد و در تصمیمات مهم مدیرعامل را همراهی کند. مسئله دیگر اینکه در باشگاه بزرگ پرسپولیس نباید تصمیمات را صرفا یک نفر که مدیرعامل است، بگیرد بلکه باید هیئت مدیره هم در آن نقش داشته باشند. 

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌آید وزارت ورزش به دنبال مدیری برای پرسپولیس است که بتواند با خودش پولی به این باشگاه بیاورد، عنوان کرد:

اتفاقا این بد نیست که یک مدیر با خودش درآمدی به باشگاه بیاورد و بخشی از مشکلات را حل کند اما در کنار این مسئله حتما باید تجربه مدیریتی موفق در این حوزه داشته باشد تا مشکلات قبل پیش نیاید.

ذوالفقارنسب در واکنش به این مسئله که برخی از مدیران پیشین  به دنبال بازگشت دوباره به این باشگاه هستند، خاطرنشان کرد:

مدیرانی بودند که دوران آزمون و خطا را طی کردند و ده‌ها اشتباه بزرگ در دوران مدیریت خود داشتند. آنها اگر می‌خواهند برگردند یادشان باشد که اشتباهات گذشته را تکرار نکنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش اخبار پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوتان پرسپولیس مدیریت پرسپولیس وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت اوسمار مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵ دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آن‌ها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۰ راهکار ساده برای حل مشکل خروپف
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • چند راهکار ساده خانگی برای حل مشکل خروپف
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت