Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@06:58:34 GMT

قیمت شیخ دیاباته لو رفت ؛ ۷۷ میلیارد ناقابل

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۴۳۵

قیمت شیخ دیاباته لو رفت ؛ ۷۷ میلیارد ناقابل

سایت معتبر ترانسفر مارکت در جدید ترین بروز رسانی اش از لیگ فوتبال ایران ، شیخ دیاباته را به عنوان گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر معرفی کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت ترانسفرمارکت ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل پیش رو را معرفی کرده است که در میان آن‌ها شیخ دیاباته مهاجم استقلال با ارزش گذاری ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن لیگ بیستم است.

پس از او احسان حاج صفی بازیکن تراکتور قرارداد که یک میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است.

احمد نوراللهی، کیروش استنلی و آیاندا پاتوسی بازیکنان تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و فولاد دیگر بازیکنانی هستند که با قیمت ۸۰۰ هزار یورو با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ ایران هستند.

هم‌چنین سیامک نعمتی، بشار رسن، پیام نیازمند و فرشید اسماعیلی با ۷۲۵ هزار یورو در میان با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ برتر بیستم حضور دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار استقلال اخبار پرسپولیس تراکتور آذربایجان سپاهان اصفهان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • حسن رنگرز: مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر