Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ماندانا زنگنه در این مراسم اظهارداشت: واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذاران کشور در مسیر فعالیت خود گاهی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که رفع هرچه سریع‌تر این مشکلات از اهمیت بالایی برخوردار بود و به همین دلیل مرکزی با این عنوان برای بررسی و رفع مشکلات در کشور هدف‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیش از راه‌اندازی این مرکز نیز مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان پیگیری می‌شد اما با هدف تمرکز بیشتر بر رفع سریع‌تر مشکلات و سهولت دسترسی سرمایه‌گذاران، با راه‌اندازی این مرکز از این پس از طریق این مرکز می‌توانند مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند که این خود در رویه سرمایه‌گذاری تسهیل ایجاد خواهدکرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذارانی که در مسیر فعالیت خود با مشکل روبه‌رو شده‌اند می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا پیامکی با شماره ۰۹۲۱۸۳۸۲۳۸۱ یا با مراجعه به درگاه اینترنتی Tashil.stsm.ir  مشکل خود را ثبت و با کارشناسان حاضر در مرکز فوریت‌ها مطرح کرده و از این طریق پیگیر حل آن شوند که در این صورت دیگر نیازی به حضور افراد از شهرستان‌های دورتر در مرکز این استان نیست.

وی با اشاره به اینکه همه روزه نمایندگان دستگاه‌های مرتبط به حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان در این مرکز مستقر خواهند بود تصریح کرد: موارد ارائه شده مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری پس از جمع‌بندی، دسته‌بندی و اولویت‌بندی خواهد شد مشکلات حاد در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بررسی و نتیجه آن اعلام می‌شود و سایر مشکلات هم بر اساس اولویت در سطح این استان در یک هفته و مواردی که لازم است به سطح ملی منعکس شود ظرف ۲ هفته بررسی و اعلام نتیجه خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در نخستین نشست مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری این استان با دستورکار تامین سوخت واحدهای تولیدی برگزار شد.

وی افزود: در حوزه اقتصاد سیستان و بلوچستان سازمان صنعت، معدن و تجارت دستگاه متولی صدور مجوزهای این حوزه است و سایر دستگاه‌ها موظف هستند به استناد مجوز صادر شده از سوی این سازمان خدمات لازم را به واحدهای متقاضی ارائه دهند.

زنگنه بیان کرد: برخی واحدهای تولیدی فعال سیستان و بلوچستان به دلایل مختلف در دریافت سوخت دچار مشکل بودند که با توجه به اهمیت توسعه اقتصادی و در راستای اهداف این مرکز مشکل این واحدها با حضور مدیران مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد این واحدها سوخت مورد نیاز خود را با نظارت دقیق بر عملکرد و فعالیت‌های آنان و بر اساس تولید واقعی دریافت کنند.
وی با اشاره مجدد بر ضرورت نظارت بر فعالیت واحدها بر عدم تخصیص سوخت به واحدهای راکد و تعطیل تاکید کرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت:با توجه به موارد موجود در حوزه سوخت به دلیل ورود گاز شهری به شهرک صنعتی میرجاوه مقرر شد واحدهایی که علمک گاز نصب شده هرچه سریع‌تر برای دریافت اشتراک گاز اقدام کنند و پس از مدت زمان تعیین شده سهمیه سوخت این واحدها قطع خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان سرمایه گذاری اخبار کنکور استانداری سیستان و بلوچستان واحدهای تولیدی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است

مهدی پارسیبا بیان اینکه ارتقای مسیر زاهدان - بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات، توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵۰ میلیارد ریال نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راه‌سازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این مسیر مهم استان باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سال‌های گذشته نیز ساخت این پل‌ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر ۵۳ کیلومتر بزرگراه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در مسیر زاهدان - بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان تعداد سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر در حال انجام تعهدات سالجاری این اداره کل در این مسیر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند