Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:12:30 GMT

خواب آلودگی راننده ۳ نفر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۸۶۶

خواب آلودگی راننده ۳ نفر را به کام مرگ کشاند

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۶ صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۰۰ متری نزدیک پلیس راه جاده اهواز به آبادان واژگون شد.

وی افزود: متأسفانه در این سانحه رانندگی سه نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خوزستان در پایان علت این سانحه رانندگی را خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5058088

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا دولتشاهی راهنمایی و رانندگی خوزستان سانحه تصادف ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چطور بدون نوشیدن قهوه سرحال و هوشیار باشیم؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سلامت نیوز، می توانید بدون اینکه میزان نوشیدن قهوه ی خود را افزایش دهید با کمک روش های سالم زیر سرحال تر بشوید:

میان‌وعده سالم بخورید
سبزیجات برگی مانند اسفناج و کلم پیچ ویتامین B بدن شما را افزایش می دهند. ویتامین B بخشی از فرآیند انرژی‌سازی سلول‌های شماست.

آب بنوشید
اگر احساس خستگی و خواب آلودگی شدیدی می کنید، ممکن است نیاز به نوشیدن آب بیشتری داشته باشید. یکی از نشانه های کم آبی بدن، خستگی و خواب آلودگی است.

به فضای باز بروید و قدم بزنید
نه تنها تغییر مناظر و کمی هوای تازه حواس شما را بیدار می کند، بلکه نور خورشید به تنظیم چرخه خواب و بیداری شما کمک می کند. سعی کنید حداقل ۳۰ دقیقه در روز در معرض نور طبیعی خورشید قرار بگیرید؛ اگر بی خوابی دارید یک ساعت بیشتر نور خورشید دریافت کنید. ضد آفتاب را فراموش نکنید!

ورزش کنید
حرکت بدن به سلول های شما می گوید که به انرژی بیشتری نیاز دارید. بدن شما بیدار و فعال می شود و شروع به سوخت و ساخت بیشتر می کند. ورزش همچنین اندورفین - هورمون های "احساس خوب" را آزاد می کند و کمی خلق و خوی طبیعی شما را تقویت می کند. در نتیجه احساس خواب آلودگی کمتری خواهید داشت.

چطور با مصرف کافئین دچار مسمومیت می‌شویم؟

یک روال خواب داشته باشید
اگر هر روز در ساعات مشخصی به رختخواب بروید و از خواب بیدار شوید، بدن شما متوجه می‌شود که چه زمانی زمان هوشیاری و چه زمانی زمان استراحت است.

رایحه‌درمانی را امتحان کنید
برخی از رایحه ها می توانند به تقویت حواس شما کمک کنند و در تمرکز بیشتر، افزایش انرژی و موارد دیگر به شما کمک کنند. برای احساس بیداری بیشتر، اکالیپتوس، لیمو یا نعناع فلفلی را امتحان کنید.

پروتئین بیشتری مصرف کنید
به جای مصرف قند و کربوهیدرات بیشتر برای کمک به بیدار ماندن، غذاهایی را انتخاب کنید که حاوی مقداری پروتئین یا چربی سالم هستند. آنها مدت بیشتری در بدن شما می مانند و به شما کمک می کنند از سقوط قند جلوگیری کنید و سرحال تر بمانید.

از صفحه نمایش فاصله بگیرید
احساس خواب‌آلودگی ممکن است راهی باشد که چشم‌های شما می‌گویند که برای تمرکز بر روی صفحه‌نمایش نیاز به استراحت بیشتر دارند. برای جلوگیری از خستگی چشم، هنگام کار مرتباً به دوردست ها نگاه کنید و از رایانه یا تلفن خود دور شوید.

تغذیه چه تاثیری در بروز آکنه دارد؟ | بهترین رژیم غذایی برای داشتن پوستی سالم

یک چرت چنددقیقه‌ای بزنید
گاهی اوقات بدن شما فقط نیاز به تنظیم مجدد خواب و بیداری دارد. یک چرت کوتاه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه ای می تواند به شما کمک کند هوشیاری بیشتری داشته باشید و خلق و خوی خود را بهبود بخشید.

آدامس بجوید
برخی مطالعات نشان می‌دهند که جویدن آدامس می‌تواند هوشیاری شما را بالا ببرد و به شما کمک کند سریع‌تر واکنش نشان دهید، توجه شما را بهبود بخشد و بهره‌وری را در طول روز کاری افزایش دهد.

کد خبر 843890 برچسب‌ها خبر مهم خواب قهوه

دیگر خبرها

  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • تصادف رانندگی با سه فوتی در ماکو
  • سه جان باخته در سانحه رانندگی در ماکو
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • چطور بدون نوشیدن قهوه سرحال و هوشیار باشیم؟
  • جزییات بیشتر از سانحه رانندگی خانواده کین؛ وقتی پرستار بچه‌ها در نقش یک ناجی ظاهر می‌شود!
  • وقوع ۲۰ سانحه رانندگی در استان سمنان/ ۵نفر جان باختند
  • چطور جلوی احساس خواب آلودگی در فصل بهار را بگیریم؟