Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نتیجه نظرسنجی که به طور مشترک از سوی «رویترز» و مرکز سنجش افکار عمومی «ایپسوس» انجام شد؛ حاکی از آن است که در اردوگاه جمهوریخواهان و دموکرات‌ها، از هر ۱۰ حامی انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن، چهار تن از آنها در صورت ناکامی نامزد مورد علاقه خود، حاضر به پذیرش نتیجه انتخاباتی نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این نظرسنجی، ۴۳ درصد از حامیان بایدن، زیر بار پیروزی ترامپ نخواهند رفت و در مقابل، ۴۱ درصد از آمریکایی‌هایی که خواهان تمدید دوره زمامداری ترامپ هستند؛ پیروزی بایدن را نخواهند پذیرفت.

در این میان، ۲۲ درصد از حامیان بایدن و ۱۶ درصد از حامیان ترامپ از تمایل برای حضور در اعتراضات خیابانی در صورت عدم توفیق نامزد مورد علاقه‌شان خبر دادند.

به گزارش مهر، این آمار و ارقام در حالی ارائه می‌شود که ترامپ با انتقاد از روند رای‌گیری پُستی که به کند شدن شمارش آراء انتخاباتی منجر خواهد شد، از احتمال بروز تقلب در این دور از انتخابات آمریکا سخن گفته است.

از سوی دیگر، احتمال بروز ناآرامی‌های پساانتخاباتی نیز مطرح شده که می‌تواند تحت تاثیر نفوذ گروه‌های راست یا چپ افراطی، به خشونت کشیده شود.

اما نکته جالب درباره نظرسنجی رویترز آن است که به‌رغم گمانه‌زنی‌های قبلی، تمایل طرفداران نامزد دموکرات برای حضور در اعتراضات خیابانی، ۶ درصد بیشتر است.

کد خبر 5058078 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فرانسه ویروس کرونا ایران سودان فلسطین روسیه عربستان سعودی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم دستگردی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

کد خبر 6084549

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج