Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@03:55:59 GMT

هوای تهران ناسالم است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۸۹۰

هوای تهران ناسالم است

به گزارش افکارنیوز،

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 107 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم و آلوده است.

تهران از ابتدای پاییز در اکثر روزها آلوده بوده و در این شرایط کرونایی، ذرات معلق هم ریه‌های مردم را نشانه گرفته است.

 شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته نیز به‌طور میانگین برروی عدد 107قرار داشت و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران از ابتدای سال همزمان با شیوع کرونا 15 روز هوای پاک ، 156 روز هوای قابل قبول، 49 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و 2 روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت 25 روز هوای پاک، 169روز هوای قابل قبول، 27 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کیفیت هوای تهران هوای پاک هوای پاک کیفیت هوای تهران وضعیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا برای گروه های حساس جامعه روز هوای ناسالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهرهای اهواز، سوسنگرد، ماهشهر، خرمشهر و اندیمشک امروز دوشنبه در وضعیت آلوده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری ۱۵۲، حفاری ۱۴۹ و نیوساید ۱۵۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهرهای اندیمشک ۱۰۱، خرمشهر ۱۲۱، ماهشهر ۱۲۳ و سوسنگرد ۱۴۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 746821

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان