Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشاورز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی،حساس کردن مسوولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای برای ارایه راهکارها از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محورهای جشنواره، افزود:جهش تولید و اقتصاد مقاومتی،مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دست آوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی و... از جمله محورهای تعیین شده برای این جشنواره است.

کشاورز افزود:فیلم کوتاه، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر،مقاله و یادداشت، عکس،کاریکاتور،اینفوگرافیک و موشن گرافیک از بخش‌های این جشنواره هستند و اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار خود را در این قالب‌ها به جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به زمان و نحوه ارسال آثار، اضافه کرد: آثاری که در فاصله زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از نشریات سراسری،استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد امکان شرکت در جشنواره را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ یا ارسال به آدرس دبیرخانه به نشانی قزوین، شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی(اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پ ۹ ، سازمان بسیج رسانه استان قزوین دارند.

کشاورز با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ۲۱ دیماه سال جاری برگزار خواهد شد، اضافه کرد:  هر متقاضی حداکثر می‌تواند ۶ اثر را در قالب‌های جشنواره ارائه دهد و در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد نمود.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه استان قزوین سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه استان قزوین سازمان بسیج مستضعفان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه استان قزوین سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند برگزار شد.
این اجلاسیه با حضور ۴۰۰ دانش آموز برگزار و از فعالان نماز در حوزه آموزش و پرورش قدردانی شد.

                                                                                کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند