Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، این روزها کرونا مهاجم‌تر از گذشته شده و هر روز تعداد زیادی را مبتلا و روانه بیمارستان می‌کند به گفته مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت، آمار مراجعان با علائم شبیه به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها وحشتناک شده است.

در ابتدا ۸۱۴ تخت در استان کرمانشاه برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافته بود که هم‌اکنون با بستری بیش از ۸۸۰ نفر؛ دیگر این ظرفیت جوابگوی نیاز بیماران نیست از این رو کادر درمان هر روز  به تعداد تخت‌های بستری و تجهیزات اضافه می‌‌کند به طوری که امروز بخش مستقل بیماران حاد تنفسی نیز در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه نیز آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهری، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) در این خصوص، اظهار داشت: تا‌کنون در این بیمارستان به ۵ هزار ۲۵۰ بیمار حاد تنفسی خدمات‌رسانی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش جدید بیماران تنفسی در این بیمارستان، ادامه داد: این بخش که دارای ۲۷ تخت با تغییر کاربری و بازسازی کامل با رعایت تمامی ضوابط و استاندار‌های موجود در راستای تهویه اتاق‌ها و وصل به اکسیژن مرکزی طراحی و بازسازی شده و به بخش درمان کرونا اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ظرفیت اکسیژن ساز بیمارستان جوابگو نیاز بیماران نبودبه همین دلیل دستگاهی با ظرفیت 60 لیتر با هزینه 2.5 میلیارد تومان خریداری شده و پی.سی.آر هم در بیمارستان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان امام حسین کرمانشاه بیماران چهری بخش جدید بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم

اتمام دوره طرح یکی از پزشکان متخصص در مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک باعث شده است این مرکز در آستانه تعطیلی قرار گیرد.
در حال حاضر این مرکز یک پزشک متخصص  دارد که نیمی از ماه در مرکز دیالیز حضور می یابد.
در صورت نبود پزشک متخصص داخلی در این مرکز، به بیماران دیالیزی خدماتی ارائه نمی‌شود و آنها مجبورند به قزوین سفر کنند.
اگر چه در حال حاضر به صورت موقت این مشکل شده است، اما اگر پزشک متخصص برای این مرکز تامین نشود، بیماران دیالیزی با مشکل جدی مواجه خواهند شد.
این شهرستان ۴۰ بیمار دیالیزی دارد که روزانه ۲۰ تن از آنان برای دیالیز به بیمارستان شهدا مراجعه می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • دومین اهدای عضو سال جاری در یزد
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت