Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که عوارض در همه بزرگراه ها صرفا به صورت الکترونیکی اخذ شود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در نامه علیرضا زالی به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی،‌آمده است: ضمن تشکر و قدردانی از اقدام شایسته آن وزارت محترم در الکترونیکی کردن اخذ عوارض در بعضی بزرگراه ها، به استحضار می رساند، اخذ عوارض چه به صورت نقدی  و یا با استفاده از کارت های بانکی و همچنین تحویل رسید کاغذی به رانندگان، قطعا در انتشار ویروس کرونا تاثیر زیادی داشته و این موضوع هم برای کارکنان مستقر در گیشه ها و همچنین عموم جامعه کاملا خطرناک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی دراین نامه از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرده که دستور فرمایید با قید فوریت در خصوص اخذ عوارض در همه بزرگراه ها صرفا به صورت الکترونیکی، اقدامات لازم به عمل آید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: علیرضا زالی اخذ عوارض بزرگراهی اخذ عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل با صدور نامه‌ای، نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال را اعلام کرد.

بر این اساس نامه خیراله خادمی نرخ عوارضی آزادراه خرم آباد - پل‌زال برای سواری از ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت.
همچنین نرخ عوارض برای وانت ۶۵ هزار تومان، مینی بوس ۵۲ هزار، کامیونت ۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان، اتوبوس ۶۰ هزار و ۵۰۰، کامیون دو محور ۸۱ هزار و ۵۰۰، کامیون سه محور ۱۰۶ هزار، تریلی ۱۲۷ هزار و نفت کش ۱۳۰ هزار تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده