Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:19:37 GMT

مانع اعزام حمیده عباسعلی به آلمان برداشته شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۳۰۵۵

مانع اعزام حمیده عباسعلی به آلمان برداشته شد

به گزارش خبرنگار مهر، اعزام حمیده عباسعلی به آلمان و انجام جراحی مجدد روی پای وی که قرار بود مهرماه انجام شود به دلیل پاندمی کرونا و سخت گیری های ایرلاین قطر تا به امروز به تعویق افتاده است.

البته با ورود پزشک معالج عباسعلی در آلمان و مکاتبه‌ای که وی با مسئولان قطری داشته، مانع بزرگ برای اعزام این المپین کشورمان به آلمان برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری‌های کمیته ملی المپیک دکتر امینی پزشک معالج حمیده عباسعلی در آلمان طی مکاتبه با مسئولان ایرلاین قطر، ضرورت سفر این بانوی المپیکی و لزوم جراحی وی در آلمان را متذکر شده و خواستار همکاری برای مهیا شدن شرایط اعزام وی شده است.

به گفته دبیرکل کمیته ملی المپیک، طرح این موضوع توسط پزشک معالج حمیده عباسعلی موثرترین گامی بود که در رابطه با پرونده درمانی این کاراته ملی پوش و رفع موانع برای اعزام او به خارج از کشور باید برداشته می‌شد. کیکاوس سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که نامه پزشک معالج حمیده عباسعلی روز گذشته برای قطری‌ها ارسال شد. منتظر پاسخ این مکاتبه هستیم تا بر اساس آن بلیت جدید سفر این ملی پوش تهیه شود.

حمیده عباسعلی سال گذشته بعد از کسب سهمیه المپیک در آلمان برای درمان پای خود که در جریان مسابقات کسب سهمیه دچار آسیب شد، تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی باید حالا باید دستگاهی که در قسمت آسیب دیده پای او کار گذاشته را خارج کند. به همین منظور نیازمند سفر به آلمان و جراحی دوباره زیر نظر پزشک معالج خود است.

طبق موافقت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، قرار است اعزام عباسعلی به آلمان با مسئولیت این کمیته انجام شود بر همین اساس مسئولان مربوطه از چند هفته پیش مقدمات کار برای کسب مجوز اعزام این بانوی المپیکی را انجام دادند.

البته عباسعلی ویزای بلندمدت برای سفر به آلمان در اختیار دارد اما به خاطر کرونا و شرایط پاندمی این ویروس اعزام وی نیازمند مجوزهای لازم بود که پیگیری‌های لازم برای آن در حال انجام است.

کد خبر 5057822 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته حمیده عباسعلی کمیته ملی المپیک آلمان عمل جراحی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد بشار رسن مهدی رسول پناه انتخابی تیم ملی تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس هندبال وزارت ورزش و جوانان حمیده عباسعلی پزشک معالج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد

امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران به اسرائیل و رسیدن موشک‌ها به تل‌آویو و دیگر اهداف نظامی را کار بزرگی بیان کرد و گفت: این مسئله یک قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد و کار بسیار مهمی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران در عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: کار عظیمی انجام شد و دشمن نیز بر این ادعا اذعان داشت چرا که از تعابیری مانند در طول تاریخ سابقه نداشته، استفاده کرد و این اقدامات موشکی ایران، ادعای صهیونیست‌ها درباره غیرقابل نفوذ بودن گنبد آهنین و سیستم اطلاعاتی قوی آنها را بر هم زد.

امام جمعه اصفهان پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران به اسرائیل و رسیدن موشک‌ها به تل‌آویو و دیگر اهداف نظامی را کار بزرگی بیان کرد و گفت: نماینده آمریکا درخواست محکوم کردن حمله ایران را دارد در حالی که تهاجم به کنسولگری ایران را محکوم نکردند و این مسئله یک قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد و کار بسیار مهمی بود.

وی افزود: این اقدام سبب دلگرمی مردم غزه شد و همه فهمیدند کشورهای عربی تحت نفوذ آمریکا هستند و آنچه که تاکنون به مردم غزه انرژی داده ایمان آنها بوده است، هم چنان که قرآن کریم نیز می‌فرماید «اگر شما به رنج و زحمت می‌افتید آنها نیز (از دست شما) رنج می‌کشند با این فرق که شما به لطف خدا امیدوارید و آنها امیدی ندارند» و همه اینها از الطاف و عنایات خداوند است و کشتار کودکان غزه روح مردم را تغییر داد.

عضو خبرگان رهبری هم چنین در ادامه سخنان خود دفتر تبلیغات اسلامی را ارگانی مبلغ ساز عنوان کرد و گفت: توزیع مبلغ با سازمان تبلیغات اسلامی است و اصل کار این است که دفتر تبلیغات اسلامی مبلغ سازی کند و ریشه اول مبلغ سازی نیز آن است که اصول اعتقادی مبلغین قوی باشد.

وی اضافه کرد: مبلغ دینی باید ظاهری مناسب داشته و آگاه به علم روز باشد و اگر می‌خواهیم کار فرهنگی کنیم باید با باور انجام شود، باید حفظ آیات، روایات، نهج‌البلاغه و تاریخ جز کار مبلغ باشد و در هنگام گزینش باید این موارد مورد ارزیابی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: کار دفتر تبلیغات اسلامی کار معظمی است و هر مقدار مبلغ سازی نمائید ارزشمند است، همچنین علاوه بر آن، کار در فضای مجازی در این حوزه بسیار مهم است و تبیین اقداماتی که تاکنون انجام شده و از این پس انجام می‌شود کار مبلغ است.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر مسئله تبیین پیشرفت‌های حاصل شده انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به عنوان ضروری‌ترین کار مبلغان تصریح کرد: امیرمومنان (ع) تعبیر بسیار زیبایی درباره مرگ و زندگی دارد و می‌فرماید «الموت فی حیاتکم مقهورین والحیات فی موتکم قاهرین» هم چنان که می‌بینیم صحرای سینا برای اعراب است، اما اجازه آن با آمریکا است و این نشان از آن دارد که اینها مرده هستند و در مقابل امام حسین (ع) است که پیروز از دنیا رفتند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گزارشی از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در طول سال گذشته ارائه کرد و اظهار کرد: تبلیغات مهم‌ترین رکن دفتر معاونت فرهنگی تبلیغی است که وظیفه آموزش و اعزام مبلغین را به عهده دارد، در دو سال اخیر جذب بسیار خوبی اعم از مبلغین برادر و خواهر داشته‌ایم و دوره‌های بدو خدمت و تخصصی برگزار کردیم.

وی افزود: حجم اعزام‌های دفتر تبلیغات اسلامی در یک سال اخیر رشد مطلوبی داشته است به طوری که سال گذشته رکورد اعزام در طول ادوار اعزام‌های دفتر تبلیغات شکسته شد و در ماه محرم یک هزار و ۵۰۰ نفر از طرف دفتر تبلیغات اعزام شدند و در ماه مبارک رمضان نیز یک هزار و ۳۰۰ نفر اعزام انفرادی انجام شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: در کنار اعزام‌های انفرادی، ۷۰ گروه تبلیغی نیز فعالیت‌های تبلیغی انجام داده و در کنار این ۷۰ گروه، بیش از ۴۰ گروه هنری، رسانه‌ای و مجازی به صورت مجازی کار تبلیغی داشته‌اند که برخی از تولیدات این گروه‌ها برد رسانه‌ای فوق‌العاده نیز داشت.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فعالیت‌های مرکز خلاقیت و پژوهشکده الهیات و خانواده اصفهان وظیفه مرکز خلاقیت را حمایت از گروه‌های طلبگی که قصد کسب و کار فرهنگی دارند عنوان کرد و ادامه داد: ۳۰ تیم ایده در این مرکز تحت پوشش قرار دارند و هم چنین در حوزه پژوهش نیز پژوهشکده الهیات و خانواده در اصفهان فعال است و ۶۰ درصد فعالیت‌های آن مربوط به خانواده است.

وی اضافه کرد: در بخش انتشارات نیز سالی ۲۰ جلد کتاب منتشر می‌شود و بیش از ۲۵۰ جلد کتاب در طی ۱۰ سال فعالیت مرکز به چاپ رسیده است.

کد خبر 745148

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • بازارهای صادراتی زعفران را دو دستی تقدیم افغانستان کردیم/ موانع صادراتی برداشته شود
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اگر غذایی ۵ ثانیه پس از برخورد به زمین برداشته شود، خوردن آن بی‌خطر است؟
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • درخواست آلمان برای افزایش خویشتن داری در منطقه غرب آسیا
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • اعزام بیش سه هزار یزدی به سرزمین وحی
  • ضرورت احراز استطاعت زائران حج ۱۴۰۳
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد