Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:33:45 GMT

اعتراف سفیر سعودی در انگلیس جنجال برانگیز شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۳۲۲۳

اعتراف سفیر سعودی در انگلیس جنجال برانگیز شد

سخنان سفیر عربستان در انگلیس در خصوص اینکه یک «بار مشروبات الکلی» در مقر اقامتش دارد، جنجال برانگیز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از القدس العربی، سخنان «خالد بن بندر بن سلطان» سفیر سعودی در انگلیس، در جریان مصاحبه با یک خبرنگار انگلیسی جنجال فراوانی ایجاد کرده است.

وی در جریان این مصاحبه اعتراف کرده است که در مقر اقامت خود یک «بار مشروبات الکلی» دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رابرت کارتر» خبرنگار انگلیسی که با این سفیر سعودی مصاحبه کرده با حالتی تمسخر آمیز اعلام کرد که این مرد به اصطلاح نماینده یک کشور اسلامی که مدیریت مقدس ترین اماکن اسلامی را برعهده دارد به شمار می‌رود.

کارتر افزود: در این مصاحبه سخنان بسیار بدتری در خصوص ترور جمال خاشقجی، تجاوز عربستان به یمن و روابط میان این کشور با رژیم صهیونیستی مطرح شده است.

سخنان سفیر عربستان در انگلیس موجی از واکنش ها را برانگیخته به طوری که بسیاری از تحلیلگران معتقدند این سخنان بیانگر سبک زندگی است که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برای ترویج آن تلاش می کند.

افشاگر اسرار خاندان آل سعود معروف به مجتهد نیز با انتشار یک پُست توییتری در این خصوص نوشت که خبرنگار انگلیسی با لحنی تمسخرآمیز این سخنان سفیر عربستان را منعکس کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!