Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار نوروز اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامتی عموم مردم و رعایت دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال چندین برنامه به صورت مجازی برای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.  
وی اظهار داشت: روز ١٣ آبان به جای راهپیمایی و تجمع در خیابان ها، بربام خانه ها ندای الله اکبر، مرگ بر امریکا و اسراییل سر خواهیم داد و مسابقات و برنامه های فرهنگی در فضای مجازی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: امروز دشمن به دنبال تضعیف روحیه و ناامید کردن نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است.

سرهنگ پاسدار اکبری گفت: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند از این رو باید به دنبال راهکاری برای مواجهه بااین هجمه های شوم دشمنان با آگاهی و بصیرت افزایی خاصی باشیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب مدارس ویروس کرونا سازمان بسیج دانش آموزی روز سیزدهم آبان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب مدارس ویروس کرونا سازمان بسیج دانش آموزی روز سیزدهم آبان سرپل ذهاب مدارس ویروس کرونا سازمان بسیج دانش آموزی روز سیزدهم آبان اخبار کنکور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید مجید فریدفر گرامی داشته شد. 
وی با اشاره به اینکه همچنین آیینی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد ادامه داد: به ۱۰ نفر از مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شد. 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: این سازمان با دوهزار عضو در استان با فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی مختلف از جمله عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی و نشست هم اندیشی هنرمندان فعالیت می‌کند. 
سرهنگ جمشیدی افزود: در سطح استان ۵ کانون بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • سرپل‌ذهاب آماده برگزاری یادواره عملیات بازی‌دراز است
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • عبور موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل از آسمان سرپل ذهاب