Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، استادیوم صوفی (SoFi)، به عنوان یک مکان مهم در لس‌آنجلس قرار است به نخستین ورزشگاه بزرگ در آمریکا تبدیل شود که از فناوری دوقلوی دیجیتال استفاده می‌کند.

یک فناوری دوقلوی دیجیتال کپی مجازی از زندگی واقعی یک شی یا ارگانیسم است که برای آنالیز بهتر داده‌‌ها از پتانسیل لازم قبل از وقوع مشکل ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعا شده این سیستم با جمع آوری داده ها بهتر خواهد شد و پیشرفت خواهد کرد.

پارک هالیوود مجموعه ورزشی و تفریحی ساخته شده در اطراف استادیوم صوفی توافق‌نامه‌ای را با Willow امضا کرده که به دلیل میزبانی مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس، یک فناوری دوقلوی دیجیتال در استادیوم ساخته شود.

جیسون گانون مدیرعامل استادیوم صوفی و پارک هالیوود گفت: هدف ما ارائه نوع جدیدی از هواداران و تجربه بازدیدکنندگان است که برای انجام این کار نیاز به یک دیدگاه جامع و مبتنی بر داده‌ها داریم. برای چنین دارایی در مقیاس بزرگ و پیچیده‌ای مانند استادیوم صوفی، این یک کار اساسی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری المپیک المپیک ۲۰۲۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • میکرو بمب‌افکن برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • کشور‌های بریکس می‌توانند به طور مشترک در برابر استعمار دیجیتال مقاومت کنند
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!