Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@10:50:55 GMT

آخرین وضعیت آب و هوا امروز 7 آبان 99

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۳۳۳۴

از امروز تا یکشنبه هفته آینده جوی آرام و پایدار برای بیشتر نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود از این رو انتظار می‌رود که این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

امروز برای برخی از نقاط استان‌های گیلان مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روز چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و فردا برای نوار شرقی کشور کاهش نسبی دما، وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که میزان کاهش دما برای شمال شرق کشور بین ۴ تا ۷ درجه خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزش باد گرد و خاک آب و هوا هواشناسی 7 آبان پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز و فردا در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، بعضی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده، شمال شرق را نیز در بر می‌گیرد و چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب کشور پایان می‌یابد، اما در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط هرمزگان تداوم خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر در این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، صاف به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746452

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • آسمان بارانی در نقاط مختلف کشور
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور