Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان‌پناه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه سه هم استانی بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۳۳۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۳۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۲ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یزدانپناه گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار و ۵۹۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان داشت: ۵۵ درصد از از ۳۷۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج مثبت بوده است.

وی افزود: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا، لنده، باشت، بهمئی و چرام هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند ابتلاء به کرونا افزایشی است و بیم ان می‌رود که با ادامه وضع موجود تختهای بیمارستانی بیماران کرونایی پر شود.

یزدانپناه گفت: ادامه این روند منجربه افزایش فوتی‌ها طی دو تا چهار هفته آینده خواهد شد.

کد خبر 5058135

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا پرویز یزدان پناه کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید

داود منظور از روند کاهشی نرخ تورم خبر داد و گفت که تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد رسیده و تورم نقطه به نقطه نیز در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است.

به گزارش خبرآنلاین، وی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با اعلام خبر کاهش تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد گفت‌: طبق گزارش مرکز آمار، روند تورم همچنان رو به کاهش است به نحوی که تورم نقطه به نقطه به حدود ۳۱ درصد رسیده و در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است و تورم ۱۲ ماهه هم به ۳۸.۸ درصد رسیده که به معنای ورود به کانال ۳۰ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه این روند استمرار داشته و تا پایان سال تورم ۱۲ ماهه تا کانال ۲۰ درصد کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • وزارت بهداشت به دنبال افراد سالم است که بیمار نشوند