Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری بیست و دومین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین به صورت مجازی،همزمان با میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) و آغاز هفته وحدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد درافشانی در این باره اظهار کرد: بیست و دومین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری  در بحث تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی، ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی و نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی و ایجاد انگیزه  در بین کودکان و نوجوانان جهت حفظ کلام الله مجید برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیست و دومین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم همزمان با آغاز هفته وحدت از 8 آبان سالجاری آغاز و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

درافشانی اضافه کرد:در این دوره از طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم تعداد 715 نفر حافظ در قالب هزار و 430 جزء داوری خواهند شد.

وی یادآور شد: با توجه به همه گیری بیماری کووید 19 و به جهت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای اولین بار این آزمون به صورت مجازی و تماس تصویری همزمان با حضور حافظان قرآن و 3 نفر داور در رشته های حفظ، تجوید و صوت و لحن برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد درافشانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود