Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، با تشدید مجدد شیوع ویروس کرونا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد چشم‌انداز ریکاوری اقتصادی آمریکا نگران کرد، سهام وال‌استریت دچار نوسان شدند.

میانگین صنعتی داو جونز ۲۲۲.۱۹ واحد یا ۰.۸۰ درصد سقوط کرد و در ۲۷٫۴۶۳.۱۹ واحد بسته شد.

اس‌اندپی ۰.۳۰ درصد افت کرد و به ۳٫۳۹۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۸ واحد رسید در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۶۴ درصد بالا آمد و در ۱۱٫۴۳۱.۳۵ واحد بسته شد.

در ادامه معاملات در ساعات آسیایی روز چهارشنبه، تا ساعت ۷:۲۷ به وقت تهران، شاخص ای‌مینی داوجونز ۱۱۸ واحد یا ۰.۴ درصد افت کرد، در حالی که شاخص‌های ای‌مینی اس‌اندپی و نزدک به ترتیب ۰.۵ درصد و ۰.۴ درصد پایین آمدند.

داده‌های دانشگاه جان هاپکینز نشان داد که هفته گذشته، میانگین مبتلایان جدید روزانه به ویروس کرونا در آمریکا به رکورد ۶۹٫۹۶۷ نفر رسیده است و تعداد افراد نیازمند به بستری شدن ۵ درصد رشد کرده است.

کد خبر 5058065

منبع: مهر

کلیدواژه: وال استریت بازار سهام امریکا بورس بانک مرکزی ایران قیمت دلار ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس بازار سرمایه بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت قیمت نفت فولاد اقتصاد چین قیمت یورو صادرات غیرنفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی

نخعی سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به این که میانگین بارندگی‌های مراکز شهرستان‌های استان از ابتدای سال آبی جاری (مهر ۱۴۰۲ تاکنون) به ۶۷.۳ میلیمتر رسید که نسبت به دوره بلندمدت ۲۹ درصد کاهش دارد گفت: این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته نیز ۲۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او افزود: کاهش بارندگی در همه مراکز شهرستان‌های خراسان جنوبی نسبت به دوره بلندمدت ثبت شده و تنها در خوسف و نهبندان میانگین بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته افزایشی بوده‌ است.

نخعی بیان کرد: در بیرجند هم از ابتدای سال آبی جاری ۷۲ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد و نسبت به بلندمدت ۲۶ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید

کاهش ۱۰ درصدی بارش‌ها نسبت به سال زراعی گذشته در خراسان جنوبی

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ در خراسان جنوبی همچنان شرایط خشکسالی حاکم است.

او عنوان کرد: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به ترتیب بیشترین بارش باران با ۱۴۴ میلیمتر در ایستگاه فتح آباد خضری، ۱۴۲ میلیمتر ایستگاه کریمو و ۱۲۹ میلیمتر در ایستگاه نگینان به ثبت رسید.

نخعی درباره پیش‌بینی فصلی بارندگی‌ها اظهار کرد: طی ۲ ماه آینده افزایش دما در استان قابل پیش‌بینی است و بارندگی‌ها نزدیک به نرمال خواهد بود.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی  ادامه داد: میزان صحت پیش‌بینی‌های فصلی بارندگی در مجموع بین ۶۵ تا ۷۰ درصد است و احتمال خطا وجود دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • وال‌استریت‌ژورنال دست آمریکا را درباره رفح رو کرد!
  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • وال‌استریت‌ژرونال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳