Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مراسم به صورت همزمان در سراسر کشور، صبحگاه روز پنج شنبه مورخ 99/8/1 در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان و با حضور مسئولین ارشد استانداری و مسعود بیات منش، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در آیین افتتاح، کلنگ زنی و واگذاری زمین به صورت گروهی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن که با حضور ویدئو کنفرانسی دکتر روحانی، رئیس جمهور برگزار گردید در ابتدا دکتر محمود زاده، معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی، ضمن تشریح پروژه طرح اقدام ملی مسکن که از سال 97 آغاز گردیده است، از بهره برداری 11560 واحد طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم، 40180 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در 22 استان افتتاح گردید که با احتساب این افتتاح، تعداد واحدهای افتتاح شده مسکن مهر در کل کشور به رقم 2045000 واحد رسید.

همچنین واگذاری زمین به گروه های واجد شرایط برای احداث 40000 واحد مسکونی در سراسر کشور انجام و انعقاد تفاهم نامه با فرهنگیان، به تعداد 30000 واحد، با نیروهای مسلح به تعداد 37000 واحد و 2000 واحد به صورت مسکن کارگری صورت پذیرفت.

سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد واحدهای شروع شده در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان را 6600 واحد عنوان نمود که تا کنون نسبت به اتصال به پروژه حدود  5200  متقاضی اقدامات لازم صورت پذیرفته است. وی همچنین یادآور شد که واگذاری زمین به گروه های واجد شرایط برای 728 متقاضی در استان زنجان در دستور کار قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان سراسر کشور طرح اقدام ملی مسکن مراسم به صورت همزمان آیین افتتاح کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن واگذاری زمین استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسن عباسی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم، ساخت مسکن بوده که تلاش برای به نتیجه رساندن این رویکرد مهم از همان ابتدای تشکیل دولت تاکنون با جدیت در شهرستان شکل گرفته و در حال انجام است.
او اضافه کرد: اضافه شدن ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر برای کمک به احداث مسکن در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار قرار دارد.
فرماندار ویژه مهاباد از واگذاری ۳۵۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۳ بلوک در حال ساخت بوده که ۶ بلوک آن دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی و هفت بلوک هم در مرحله پی کنی است.
عباسی با بیان اینکه زمین برای ساخت ۵۲ واحد هم در مرحله آماده سازی است، افزود: احداث ۱۶۰ واحد در منطقه مکریان و ۱۴۴ واحد در شهرک کارمندان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۵ درصد در حال ساخت است.
او گفت: همچنین الحاق به محدوده در روستا‌ها و واگذاری زمین در شهر‌های تازه تاسیس خلیفان و گوگ تپه با هدف کمک به تسریع در ساخت مسکن و بهبود شرایط به صورت جدی پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی
  • مساعدت بیش از ۲ میلیارد تومانی برای مددجویان نکا