Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@10:14:35 GMT

تعرض دندانپزشک قلابی به ۱۳ زن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۳۶۶۸

تعرض دندانپزشک قلابی به ۱۳ زن

روزنامه ایران نوشت: سردار «علی ذوالقدری»، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران از یک دندان پزشک شکایت کرد و اظهار داشت وقتی برای درمان به مطب وی واقع در خیابان توانیر مراجعه کرده از سوی این دندان پزشک مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این شکایت تیمی از مأموران برای بررسی موضوع به مطب مورد نظر رفتند اما مشخص شد که متهم از محل گریخته است و در بررسی‌های بیشتر دو پروانه کسب و مهر نظام پزشکی از مطب دندانپزشکی کشف شد که در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندانپزشکی را دایر کرده است.

بدین ترتیب در حالی که تحقیقات و ردیابی‌ها برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت ۱۲ زن دیگر که از سوی این دندان پزشک قلابی مورد آزار و اذیت واقع شده بودند با مراجعه به پلیس از وی شکایت کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه گفت: در مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی شد و با دریافت دستور قضایی تیمی از مأموران پایگاه سوم امنیت عمومی موفق شدند روز یکم مهر ماه متهم را دستگیر کنند. متهم پس از حضور در پلیس امنیت عمومی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت تهران با بیان اینکه متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد، افزود: دادیار پرونده دستور انتشار تصویر متهم برای شناسایی از سوی شاکی‌های دیگر را صادر کرده و از افرادی که توسط این دندان‌پزشک قلابی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند خواست تا به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران واقع در خیابان شهید قندی – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

 

منبع: الف

کلیدواژه: پلیس امنیت عمومی تهران دندان پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري ماموران قلابی در تهران

  به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر