Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: ایران کشوری برخوردار از منابع خدادادی و نیروی انسانی مستعد و توانمند است و باید با بهره‌گیری از روش های کارآمد این منابع را در جهت شکوفایی ابعاد غیرنفتی اقتصاد، هدایت کرد.

وی ادامه داد: شرایط نامطلوب اقتصادی کشور که در نتیجه تحریم‌های دشمنان رقم خورده به دلیل اتکا به فروش نفت است و اگر اقتصاد کشور بر اساس تولید، صادرات کالاهای غیرنفتی و خدمات فنی و مهندسی،  علم و فناوری برنامه‌ریزی شود دشمن نمی‌تواند فشار اقتصادی بر ملت ایران تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار داشت: سرمایه اصلی کشور ایران نفت و گاز نیست بلکه مردان بزرگ و با اراده‌ای همچون شهیدان سلیمانی و شهریاری هستند که با تمام وجود برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی در جامعه بین‌الملل تلاش کردند، بنابراین وجود انسان‌ها و به خصوص مدیران لایق، توانمند، با کفایت، انقلابی و پاک‌دست سرمایه اصلی کشورمان محسوب می‌شود و با برخورداری از این امکان همراه با علوم و فنون روز دنیا می‌توان پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.  

وی گفت: برنامه‌ریزی‌های مدون و کاربردی و استفاده از ظرفیت‌های موجود مهمترین عوامل رشد و پیشرفت کشورهای غربی و آسیای شرقی نظیر آلمان و چین بوده و دولتمردان و مسئولان کشور ما نیز باید از با بهره‌گیری صحیح از امکانات و ظرفیت‌های موجود با تمام قوا در راستای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه توسعه پایدار، بالا رفتن نرخ بهره‌وری و تولید ناخالص ملی و ارزش افزوده بالا تنها با سرمایه‌گذاری در بخش تولید محقق می‌شود، بیان کرد: راهی را که امام راحل برای ملت ایران رقم زد که عزت و استقلال ملت را به همراه داشت تنها با تولید، صادرات و استفاده از ظرفیت‌های موجود امکان‌پذیر است.  

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: تولید با کیفیت و رقابتی زمینه ساز عزت و شرف هر کشوری است و در آموزه‌های دینی نیز به خودکفایی و تولید اشاره های بسیاری شده است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.  

وی اظهار داشت: باید با حمایت از تولید داخلی شرایطی در کشور ایجاد شود که سرنوشت ملت ایران به دست خودشان ترسیم شود نه اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در این مسئله مهم تاثیرگذار باشند.  

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.  

برچسب‌ها استان مرکزی توسعه اقتصادی امام جمعه اراک اخلاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی توسعه اقتصادی امام جمعه اراک اخلاق استان مرکزی توسعه اقتصادی امام جمعه اراک اخلاق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر جمعه، 7 اردیبهشت ماه، حدودا بعد از 50 روز از شکست در اراک دوباره در این شهر مقابل تیم آلومینیوم قرار خواهد گرفت.

اوسمار لوس ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، در نخستین گام سرمربیگری خود در این تیم مقابل آلومینیوم اراک شکست تلخی را متحمل شد تا فشار روی او و مدیرانی که انتخابش کرده بودند بیشتر شود.

ویرا در آن مسابقه از همان بازیکنان نیم فصل نخست استفاده کرد، چرا که خریدهای زمستانی تیمش یا هنوز مجوز بازی نداشتند یا اصلا به پرسپولیس نیامده بودند. مهمترین اسلحه تهاجمی او در بازی عصر جمعه اما می‌تواند اوستون اورونوف تکنیکی باشد که در بازی پنجاه روز قبل دو تیم حضور نداشت اما حالا اوسمار با تکیه بر توانمندی‌های او به گرفتن انتقام شکست لیگ در جام حذفی فکر کند.

اورونوف ستاره‌ای که خیلی خیلی کم حرف می‌زند و تنها ارتباط بسیار کمی با حنانوف و گولسیانی با زبان روسی دارد  به قول اوسمار همه حرف‌هایش را با توپ می‌زند و می‌تواند با حرکات تکنیکی ویرانگرش چالش بزرگی برای مدافع راست آلومینیوم اراک و خط دفاعی این تیم به وجود بیاورد.

بازیکن شماره 70 پرسپولیس بعد از گلزنی در سیرجان مقابل ملوان و صنعت نفت کاری از پیش نبرد تا مشخص شود حریفان پرسپولیس خیلی خوب آنالیزش کرده‌اند و باید دید مجتبی حسینی برای مهار او در اراک چه فکری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند