Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت بازار بورس اعلام نگرانی کرد و گفت: مردم با اعتماد به سخنان دولتمردان سرمایه خود را در بورس آوردند امیدوارم ورود اخیر قوه قضاییه بعضی اختلالات را برطرف کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که در غیاب قالیباف اداره جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: وحدت اسلامی آغاز رشد و تعالی مکتبی جهان است، مکتبی بر پایه توحید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصبانیت و هتاکی که امروز در جهان به ظاهر متمدن نسبت به پیامبر اعظم به خصوص در افراد دون پایه‌ای مثل مکرون می‌بینیم نشأت گرفته از همین بیداری و وحدت است. اگر امروز امت اسلامی ید واحد باشد قدرتی عظیم ایجاد خواهد شد که هیچ جهان‌خواری یاری مقابله نخواهد داشت.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما موظف هستیم در سرزمین خود نمونه عملی این وحدت باشیم و جامعه‌ای بر پایه وحدت و محبت بسازیم و نه بر پایه خشم و تفرقه. وحدت در بین اقوام، قومیت‌ها، مذاهب و وحدت بین کارگزاران نظام حول محور امامت و ولایت که همان نور پیامبر (ص) است و خدمت بی‌منت به مردم. ما به عنوان نمایندگان مردم با تمام وجود آرزو می‌کنیم جامعه‌ای توحیدی، پر از محبت محمدی بسازیم، لذا به صورت شبانه روزی و با اخلاص دست تمام برادران خود را در سایر قوا می‌فشاریم.
قاضی‌زاده هاشمی در مورد اقدامات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای خوبی از ابتدای مجلس آغاز شد، اصلاح خود مجلس شورای اسلامی، نظام سیاسی کشور و به ویژه انجام اقداماتی در مورد معیشت و اقتصاد مردم از مهم‌ترین آنهاست. نمایندگان در کمیسیون‌های مربوطه، هیات رییسه، مرکز پژوهش‌ها و مخصوصا ریاست مجلس تمام توان خود را برای این امر گذاشته‌اند. شرایط موجود ایران در شأن این ملت نیست. خوشحالیم که در اخبار شنیدیم که دولت از نظرات و مصوبات سایر قوا استقبال می‌کند امیدواریم این مهم در عمل محقق شود. وقتی از استقبال سخن می‌گوییم معنایش همراهی است یعنی کارشناسان مورد اعتماد دولت در جلسات شرکت کنند و مشفقانه نظر دهند و وقتی چیزی تصویب شد آن را با تمام قوا اجرایی کنند.
نایب رییس مجلس در مورد طرح تامین کالاهای اساسی که در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد، اظهار کرد: امروز طرحی را در دستور داریم که کمیسیون برنامه و بودجه زحمت آن را کشیده است.
قاضی زاده هاشمی در پایان سخنان خود نسبت به وضعیت بازار بورس اعلام نگرانی کرد و در تذکری به مسئولان گفت: مردم با اعتماد به سخنان دولتمردان سرمایه خود را به بورس آوردند. امروز دچار ضرر و زیان شده‌اند لازم است که مسئولان سروسامانی به این وضعیت بدهند و با خاطیان برخورد کنند. از ورود قوه قضاییه و دستور ایشان برای ورود آقای القاصی تشکر می‌کنم و امیدوارم این ورود بعضی اختلالات بازار بورس را رفع کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی مجلس مجلس شورای اسلامی بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است

«علی‌اکبر علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: از آنجایی که مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌ها مجاز به قانون‌گذاری است و در جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارد، مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلسی قوی می‌شود.

وی افزود: نباید اینگونه تصور شود که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اهمیتی ندارد؛ مشارکت پُرشور مردم در حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده است، بسیار اهمیت دارد. نماینده‌ای که با پشتوانه رأی بالا راهی مجلس شود، قطعاً مؤثرتر از نماینده‌ای خواهد بود که پشتوانه رأی بالایی نداشته است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، مجلسی قوی به وجود می‌آید و اگر مجلس قوی و با پشتوانه رأی بالا باشد، دولت‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه در ریلی که مجلس می‌گذارد، حرکت کنند.

علیزاده تصریح کرد: همچنین زمانی که مجلس قوی باشد، قدرت نظارت بالایی خواهد داشت و می‌تواند تخطی از اجرای قوانین را به خوبی شناسایی کرده و به دستگاه‌ها و مسؤولان اجرایی کشور گوشزد کند که در ریل قانون حرکت کنند.

منتخب مردم دامغان در مجلس دوازدهم ادامه داد: هنوز ۴۵ نماینده مجلس دوازدهم مشخص نشده است و از آنجایی که این افراد قطعاً تأثیر زیادی بر مجلس آینده خواهند داشت، بر این اساس نباید کسی تصور کند که دور دوم انتخابات مجلس فاقد اهمیت است.

وی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مؤثر است چراکه آیت الله مدرس هم یک نماینده بود و بر این اساس حتی یک نماینده روی مجلس تأثیر دارد و نباید دور دوم انتخابات مجلس کم اهمیت جلوه داده شود؛ برای مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز باید رسانه‌ها به ویژه صداوسیما امکان تبلیغات برابر را برای داوطلبان دور دوم انتخابات فراهم کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اهمیت دور دوم انتخابات به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم در حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات به دور دوم کشیده شده است، حضور پُر شوری پای صندوق‌های رأی داشته باشند. تبیین و آگاهی‌بخشی به مردم، مهم‌ترین کاری است که باید مورد توجه باشد.

علیزاده اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور و مشارکت مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات اهمیت زیادی دارد و امیدواریم مردم مشارکت بالایی در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084386 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان