Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دوازدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اعلام زمان واریز دوازدهمین مرحله یارانه معیشتی اعلام کرد: یارانه معیشتی همانند یازده دوره قبل، خانواده های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان هدفمندسازی يارانه ها یارانه معیشتی سرپرستان خانوار یارانه معیشتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، علی دانشی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح یسنا، امنیت غذایی تعداد بیشتری از مادران و نوزادان مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در مرحله اول طرح یسنا مادران دهک اول درآمدی جامعه زیرپوشش قرار گرفتند و در مرحله دوم سه دهک تحت پوشش قرار می‌گیرند.

دانشی افزود: مادران سه دهک اول درآمدی می‌توانند با ورود به برنامه کاربردی «شما» کد ملی سرپرست خانوار را وارد و از وضعیت خود مطلع شوند و افراد مشمول این طرح می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد با کالابرگ الکترونیکی خرید خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: یارانه ۴۰۰ هزارتومانی مادران در مرحله دوم طرح، به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و مادران مشمول طرح یسنا، می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات و سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به‌صورت رایگان خرید کنند.

کد خبر 6085370

دیگر خبرها

  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد